I.Boice | Iranian Boice Community


2015.01.19

Jung Yonghwa Reveals Stills From ‘One Fine Day’ MV

 



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت15:33---30 دی 1393

همین بچه مثبت بودنشونه که همه یهو شوکه میشن.راستی یه ام وی دیگه هم هست؟
پاسخ: توی همون سایتی که برای یونگ زدن قسمت اخرش که با JJ Lin موزیک ویدئو داره وقتی روش کلیک میکنی میزنه کامینگ سون!!!!!!!!!!! :|



Nikoo
ساعت13:51---30 دی 1393
واااي منم رفتم ديدممم...))
پاسخ D:


Nikoo
ساعت13:44---30 دی 1393
من نديدم اون يكي عكسو
پاسخ: خخخخ مهم نیس اون! توجه ننمو!


پریسا
ساعت23:38---29 دی 1393
دختره یکی از بازیگرای کمپانی اف ان سی.گندیدی تازه واردم هست.هرچی باشه به پای صحنه ی آخر ضربان قلب نمیرسه که
پاسخ:البته نوشته بود کارآموزه نه بازیگر! بابا صحنه ی اخر اون سریالم چیزی نبود که! خدایی از پسرای سی ان بچه مثبت تر دیدین؟؟؟؟


Ava
ساعت20:39---29 دی 1393
من نابوووود شدم پوران جوون( مهسام نیست من این دردو به کی بگم(( آخه این چه حرکتی بود کرد این پسر
پاسخ: سلام آوا جووون :* خوبی خانومی؟ یه ذره صحنه اس! بهش فکر نکن


sara
ساعت19:33---29 دی 1393
اون یکی عکسشو منم دیدم...کله پوووک...
چرا نمیاد mvحالا؟؟؟
پاسخ: خب به سلامتی همه دیدن عکس رو! من بیخود نگران بودم :) صبح ساعت 6.30 میاد ویدئوش!


رز
ساعت17:10---29 دی 1393
باتشکر از یونگ به خاطر اینهمه ابراز علاقه به بویس ها امده میگه تو تویتش که مگه چی شده که همتون دیونه شدید بچم زیاد تو سولو غرق شده خدا کنه آهنگاش خوب از آب دربیاد تیزرش که خوب بود ایشالله خودش خوب باشه پر فروش که همه صدرچارت هارو از آن خودش کنه فقط یه روز مونده
وای زیاد حرف زدمsorry sorryپوران جون

پاسخ: چی شده؟ توی توییت اخری کامنت داده خودش؟ چرا پس من ندیدم؟!!!! این چه حرفیه خانومی! نظراتون هرچی طولانی تر میشه من بیشتر دوست دارم :)
ایشالله که خیلی خیلی خوب فروش کنه!


پریسا
ساعت15:13---29 دی 1393
اون یکی عکسش مورد داشت آخه چرا؟!! بچه ها تو یه ام وی تنهاش گذاشتن باید این کارا رو میکرد
پاسخ: خخخخ ببین چقدر خوشحاله!!!! بخاطر ذوقش ببخشش D:


رز
ساعت14:59---29 دی 1393
سلام
خوبی پوران جون خوب شد دومی رو نذاشتید
خسته نباشید واسه پست جدیدا
پاسخ: سلام عزیزم.مرسی :* خخخخخ اخه با موازین جمهوری اسلامی مطابقت نداشت D: ممنونم!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت13:57---29 دی 1393
این کامنتا چی بودن حالا؟ منم کنجکاو شدم
بگو مامانت نگران نباشن.ما دیگه عادت کردیم. همه ما بویسا یه همچین بیماری ای داریم.خدا رو شکر کشنده نیست
پاسخ:یکم دیگه امروز بخندم مامانم ازم قطع امید کرده خخخخ بیا انجمن تا برات تعریف کنم


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت13:09---29 دی 1393
پوران جان به اعصابت مسلط باش.یه ام ویه دیگه.تموم میشه
پاسخ:خخخخ نه فقط یه 30 ثانیه قفل شده بودم! خخخخ ولی جاتون خالی انقدر به کامنت های زیرعکس توی فی*س و تو*یی خندیدم! مامانم نگرانم شده :))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 29 دی 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com