I.Boice | Iranian Boice Community


 

2015.01.27

واو فوق العاده اس!!!!

حدس ام کاملا درست بود قراره موزیک ویدئوی Checkmate که همکاری مشترک یونگ هوا و جی جی لین بود, 30 ام همین ماه (ژانویه) منتشر بشه!!!! عالیه!!!


نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت14:16---8 بهمن 1393
من خیلی از صدای جی جی لین خوشم اومده. یه کار دیگه با یونگ اجرا کنن فک کنم من رسما فن جی جی بشم!!
پاسخ: ای بابا! همه فن جی جی لین شدن رفت!


hanieh
ساعت0:16---8 بهمن 1393
اییییییییییییییییییول بازم موزیک ویدیو
این ماه حسابی از خجالتمون دراومده یونگی
پاسخ: من از خوشحالی در پوست خود نمیگنجم!


رز
ساعت18:34---7 بهمن 1393
سلام به پوران جونم
خسته نباشید
چقدر جلتنمن اند این دو بشر گرام نه؟
(ولی یه حسی بهم میگه یونگ خوشتیب تره منویاد انتخاب آینده انداخت تریپش)

پاسخ:سام عزیزمممم مرسی :* بعله صدالبته! مخصوصا تو اوت عکسه که تکیه داده به حفاظ شیشه ایه


Mohammadreza
ساعت18:32---7 بهمن 1393
الان حدست این بود که ام وی میدن یا اینکه 30 ام ام وی میدن
راستی بیا یاهو
پاسخ: یااااا محمد خدا رو شکر تو زنده ای! نگرانت بودم!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت18:01---7 بهمن 1393
آخ جووووووووون! با اون آهنگ فوق العاده یه موزیک ویدئوی توپ لازمه. من خیلی کیش و مات رو دوست د ارم و به نظرم بهترین آهنگ آلبوم یونگ همینه. بازم لازمه تاکید کنم؟
پاسخ: اره همش تاکید کن! از بس خوبه کمه! باید همش تکرار کنی :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 7 بهمن 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com