I.Boice | Iranian Boice Community


عکس های اجرای دیروز یونگ هوا در Mcountdown

 

این دو عکس هم آپدیت صفحه رسمی تو/ییتر فنکلاب CNBLUE که برای دیدن اجرای زنده طرفدارها رو دعوت کرده.

 

یونگ هوا و Fabien Yoon (مدل فرانسوی) در پشت صحنه ی ام کانت :)


نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت15:40---11 بهمن 1393
سلام پوران جونم
خوشا به سعادتون
سفربی خطر ماروهم دعا کنید
برگشتید میشید حاج خانوم دیگه


پاسخ:سلام عزیزممم ممنونم ایشالله قسمت خودت بشه. حتماعزیز اگه لایق باشم ^^


رز
ساعت20:38---10 بهمن 1393
پوران جونم وب پرنیا عکس یونگ گذاشتش
همون چیزی که فکر میکردید پیش امد
http://fncfamily.loxblog.com/commenting/?blogid=fncfamil y&timezone=698667&postid=55


امیدوارم این 15 روز هر کاری دارید موفق بشید توش مراقب خودتون باشید
دلم براتون تنگ میشه
پاسخ:خوندم :| نظری ندارم!!! از این بدترش رو توی اینستا دیدم. اینهایی که اینجوری میگن بخاطر موزیسین بودن و خوانندگی یونگ بویس نشدن! ممنون عزیزدلم منم دلم براتون تنگ میشه :((((( پست خدافظیم رو فردا میزارم ^^


رز
ساعت18:18---10 بهمن 1393
سلام پوران جون
راسته 12 روز نیستید
نـــــــــــــــــــــــــــ ــرید
پوران جون این یون مدل فرانسوی بازیگر کره ایی هم هست من تو یه فیلم قبلنا دیده بودمش فکر کنم اسمش عشق در مدرسه بود اونجا نقش معلم رو داشت
پاسخ:سلام عزیزممم اره خانومی یه 15 روزی نیستم :) زود میام ^^ خخخ حالا من توی یه برنامه ای که کی بی اس دیدم بودم این تکواندو کاره! بعد اومدم دیدم مدله! رفتم تو ویکی پدیا دیدم بازیگره :))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 10 بهمن 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com