I.Boice | Iranian Boice Community


سلام :)

عزیزان من یه سفر زیارتی پیش رو دارم و حدودا یه 15 روزی درخدمتتون نیستم! مثل همیشه زحمت وب میوفته گردن هادی جان.

امیدوارم اگه کم و کاستی بوده یا حرفی زده شده که باعث دلخوریتون شده به بزرگی خودتون ببخشید ^^ روزتون بخیر

 



نظرات شما عزیزان:

من
ساعت11:36---13 بهمن 1393
زیارت قبول پیشاپیش
نائب زیارت باشین(اینو لینجا میگن دیگه نه؟)
پاسخ:ممنون عزیز ^^ اره اینو قبل رفتن میگن


مهسا19
ساعت3:26---13 بهمن 1393
پوراااااان اول ایشالا خوش بگذره و به سلامت بری برگردی ولی چرا تا من اومدم تو رفتی؟ کلا این چندوقته هروقت من می تونم باشم تو نیستی :
پاسخ: زودی اومدم دیگه! من که همش تو فیس برات پیام میزارم :)


کیارا
ساعت23:13---12 بهمن 1393
خدا پشت و پناهت عزیزم
ایشالا کلی خوش بگذره بهـــــــــت دلمون برات تنگ میشه پوران جونم
پاسخ: مررررسی عزیزمممم ایشالله قسمت خودتون بشه ^^ منم خیلی زیاد دلم تنگ میشه :(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 12 بهمن 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com