I.Boice | Iranian Boice Community


خب,

به میمنت و مبارکی, بعد از مدت ها یه کنسرت درست و حسابی منتشر شد!

متفاوت! مثل همیشه تنها لفظی که میشه در وصف کارهای cnblue به کار برد! آرنا تور امسال با تفاوت بیشتری برگذار شده بود! از طرح استیج که بعد از کنسرت392Release سراغ همچین استیجی نرفته بودن و تا ترک لیستی که بازهم همچین ترک لیستی تا الآن نداشتن! از اجرای آهنگی مثل Ring که بعد از 2سال رفتن سراغش, تا آهنگایی مثل Heart Song و Monster که تازه منتشر کرده بودن! آهنگ Lonely Night و آهنگ Time Is Over رو عالی اجرا کردن!

متاسفانه من کمی در دانلود کردن کنسرت قصور کردم و نتونستم پارت اخر کنسرت رو که قسمت Encore رو شامل میشد دانلود کنم و این پارت هایی رو هم که گرفتم کیفیت عالی ندارن, ولی همینشم واقعا بی نظیره!

و اینکه ایشالا برای شب عید یه فکر دیگه میکنم.

در رابطه با کیفیت بهتر و ویدیوی کامل کنسرت, ایشالا بعد از عید (اگه زودتر منتشر نشه!!)

 

 

مدت زمان:01:32:00

ترک لیست (Tracklist):

  1. Ring
  2. (Mr. KIA (Know It All
  3. Have a Good Night
  4. Go Your Way
  5. Where You Are
  6. Time Is Over
  7. Lonely Night
  8. Ryo Can Do It
  9. In My Head
  10. ...Y, Why
  11. My Miracle
  12. Monster
  13. Heart Song
  14. Foxy
  15. Coffe Shop
  16. I'm Sorry
  17. Lady
  18. Radio

لینک های دانلود:

(همگی مدیا فایر)

لینک دانلود پارت اول با حجم 261MB

لینک دانلود پارت دوم با حجم 152MB

لینک دانلود پارت سوم با حجم 224MB

(کیفیت 480P)

 

 


نظرات شما عزیزان:

ارورا
ساعت6:35---23 خرداد 1394
سلام خسته نباشید.ببخشید این کنسرت کاملش اومده؟
پاسخ:بله اومده و ایشالا در اولین فرصت این پست رو هم تغیییر میدم


تینا
ساعت14:14---28 بهمن 1393
چرا اینجوری میزارین من اصن نمیتونم دان کنم؟؟میشه درستش کنید؟حداقل تو اپارات بذارید.لطفا
پاسخ:450 مگا بایت تو آپارات آپلود کنم؟ اونم تازه معلوم نیست کی حذفش کنن! مشکلت چیه که نمی تونی دان کنی؟ اینا که زیپ نیستن!


آرامیس
ساعت20:16---27 بهمن 1393
سلام
من تازه اینو دانلود کردم و دیدم واقعا عالیه!
فقط نبود encore خیلی ضد حال بود.نمیشه پیداش کنی لطفا؟ واقعا کنسرت خیلی خوبی بود. ممنون
پاسخ:علیکم سلام..... نه والا پیدا نکردم.........اما همینایی رو که گذاشتم + اجرای Can't Stop رو HDش رو پیدا کردم....اون رو دیگه شب عید میذارم :D


بارات
ساعت20:01---18 بهمن 1393
میشه لطفا اینو توی آپارات هم بذارید؟؟
شما چرا کلیپاتونو اونجا هم نمیذارید؟؟
به خدا قابل دانلود نیست از اینجا!!
خواهش میکنم لطفا تو آپاراتم بذارید
خواهش میکنم


مهسا19
ساعت1:05---18 بهمن 1393
منکه فعلا وقت ندارم ببینم! کلیم چیز دانلودی دارم مخصوصا اجراهای یونگ!! به نظرت بذارم کاملشو با کیفیت بالا بعدا دان کنم؟ encore اشم بعدا میاد دیگه نه؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 17 بهمن 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com