I.Boice | Iranian Boice Community


حدودا یه هفته قبل یونگ هوا به همراه هان سونگ هو (مدیر عامل کمپانی FNC) و دو نفر دیگه از هنرمندان FNC در برنامه Radio Star حاضر شد.

امسال هم مثل پارسال اتفاقات جالب در این برنامه افتاده که متاسفانه چون ترجمه انگلیسی پیدا نکردم  مجبور شدم از متن کره ای گفت و گو ها ترجمه کنم,کاملا نفهمیدم چی به چیه, اما;

هان سونگ هو شروع به مقایسه یونگ هوا و هونگ کی میکنه. سونگ هو میگه که ارزش فعل یونگ هوا در کره خیلی بیشتر از چیه که من قبل از شروع به کارش تصور میکردم! و در ادامه و تایید این حرف میگه:" همه چیز یونگ هوا برای من عالیه. من همیشه, از زمان شروع به کارشون, همیشه به یونگ هوا میگفتم که همیشه رسمی باشه و در چارچوب کار بکنه, اما حالا بهش میگم که باید این چارچوبا رو بشکنه و روال قدیمیش رو رها کنه و یک گام به جلو حرکت بکنه.!"

در ادامه این بحث, سونگ هو میگه:" خیلی عالی میشد اگه هونگ کی و یونگ هوا با هم ترکیب میشدن. هونگ کی همیشه خارج از چارچوب عمل میکنه!!!" و بعد از این حرف کلی میخنده!

وقتی که مجری از سونگ هو میپرسه که: "آیا شما همه چیز رو راجب هنرمنداتون میدونید؟" سونگ هو در جوابش میگه:" من بهشون میگم جاسوس! "

در این بین راجب آلبوم سولوی دیگر هنرمندان کمپانی, به خصوص جونگ هیون از سونگ هو سئوال میشه که متاسفانه پاسخ روشنی نمیده! "من از جونگ هیون پرسیدم که مشغول چه کاری هستی؟ و اونم گفت که داره رو چندتا آهنگ کار میکنه! وقتی ازش راجب آلبوم سولو پرسیدم جونگ هیون من من کرد!!! اما من دارم روش کار میکنم!"

 

کلا این برنامه چالش برنگیزه! اون از پارسال, اینم از امسال^^



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 17 بهمن 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com