I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر...

قسمت هایی که جونگ شین در برنامه I'm Going to School حضور داشت رو در یه فایل زیپ آماده کردم و گذاشتم برا دانلود.

کل برنامه رو ایشالا هر وقت زیرنویس انگلیسیش منتشر میذارم.

لینک دانلود:



نظرات شما عزیزان:

لی بونا
ساعت11:24---24 بهمن 1393
خیلی قشنگ بود
جونگ شینم توش خیلی خوشمل و خوشتیپه
اهنگیم که برای سریال خونده خیلی قشنگه
ممنون


مهسا19
ساعت1:39---21 بهمن 1393
مرسی که جواب دادی
پس همینو میخوام فقط کاش ساب انگلیسیم داشت حیف
اون برنامه جودوی هیونم لینک با سابشو پیدا کردم ولی حجمش خیلیییی بالاست! تازه بازم قراره باشه تو قسمت بعد! بدیش اینه تو یو*تی یا دیلی آپ نکرده طرف بشه با حجم و کیفیتی که میخوای دان کنی ثابته!!! منتظرم ببینم کس دیگه ای میذارتش یا نه! اینام یهو همه با هم شروع کردن به برنامه رفتن و اجرا و ... اف ان سی و آرنام که منتشر شد :||||| موندم چه کنم؟!
میخوای لینک برنامرو؟


مهسا19
ساعت1:23---20 بهمن 1393
هادی خواهش می کنم جواب بده
برنامه اش کلا چند قسمت و چند دقیقه است؟ جونگ شین تو چند قسمت بوده؟ بعد اینارو دان کنیم لازمه اونم برداریم حتما یا نه؟ میخوام ببینم شاید دیگه اینو دان نکنم! حجم ندارم
پاسخ:فک کنم یک یا دو قسمته که جونگ شین توش بوده....ایناهم تیکه هایی که جونگ شین توش بوده!!! فک کنم واضح توضیح دادم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: یک شنبه 19 بهمن 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com