I.Boice | Iranian Boice Community


یونگ هوا که اخیرا در یک برنامه رادیویی حضور داشت در پاسخ به سوال مجری, تفاوت بین کار سولو و کار همراه cnblue رو اینطور شرح میده که:

"وقتی تنهایی عمل میکنی, مطرح کردن و معرفی کردن خودت به تنهایی خیلی متفاوت با کار گروهیه. اتاق انتظار خالی, و زمان آماده شدن کمتری داری.اما خب مزایایی هم داره, میتونم خودم انتخاب بکنم که چی بخورم!"

همچنین یونگ هوا در رابطه با همکاریش با هنرمندای دیگه که هر کدوم سبک های خاصی دارن, گفت:

"من از هر کدومشون خیلی چیزا یاد گرفتم. خیلی خوشحال بودم که دارم با دیگران کار میکنم."

وقتی هم که در رابطه با بقیه اعضای گروه از یونگ هوا میپرسن,

"من همراه اونا دارم رو یه آلبوم عالی و بزرگ کار میکنم. گفته میشه موسیقی cnblue خیلی بهتره"

در پایان هم دی جی کیم چانگ ریو از یونگ هوا میپره که " تو روی کارت خیلی تمرکز میکنی یا نه؟!"

و یونگ هوا در پاسخ میگه:"من روی هر دو کارم (سولو و گروهی) تمرکز میکنم. در آلبوم سولو من سخت تلاش میکنم که به هدف خودم برسم اما موقع کار گروهی سعی میکنم که آهنگی بسازیم که مورد قبول همه باشه."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com