I.Boice | Iranian Boice Community


در 11 فوریه, یونگ هوا در برنامه رادیویی "FM 4U 'Sunny's FM Date حضور پیدا کرد, اونم با کلی اعتماد به نفس!

یونگ در این برنامه خودش رو خوشتیپ ترین عضو cn معرفی کرد! و به خودش امتیاز 99.8 از 100 داد!

و وقتیم که سانی راجب حد مجاز امتیاز حرف زد یونگ هوا گفت:"من امتیاز رو برای اخلاقم به خودم دادم. تنها برای اینکه عاشق خودم هستم."

و باز هم وقتی سانی راجب رتبه بندی اعضای cn در ظاهرشون پرسید یونگ هوا بلافاصله میگه:"من نفر اولم!"

در ادامه این گفت و گوی طنز گونه یونگ هوا اضافه میکنه که: " با اینکه من بقیه اعضا رو تو هیچ زمینه ای نمی گم اما اونا تو زمینه های دیگه ای اول هستن.هر کدوم جذابیت های خودمون رو داریم."



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:12---27 بهمن 1393
دلم میخواست پوران می بود، یه سری حرفا باهاش دارم...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com