I.Boice | Iranian Boice Community


حتما تا اۀآن از سریال جدید جونگ هیون خبر دار شدید!

9فوریه خبری منتشر شد که به فاصله چند ساله جونگ هیون با بازیگری خاتمه داد و اعلام شد که قراره در سریال Orange Marmalade که محصول شبکه KBS2 هست, بازی کنه.

متاسفانه هنوز اطلاع دقیقی از نقش جونگ هیون داده نشده و داستان خود سریال هم از سری داستان های Monga هستش.

دیگر بازیگر این سریال هم میشه به Yeo Jin Goo اشاره کرد.



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت1:56---2 اسفند 1393
باشه پس شمشیرو از رو بستی! من فقط یه پیشنهاد کمک دادم دیگه بیخود بکنم به تو از این پیشنهادا بدم.... دستتم درد نکنه برای اینکه انقد منو سر افراز کردی همچین جوابای درخوری بهم دادی...
واقعا که!


مهسا19
ساعت2:44---1 اسفند 1393

راستی هادی تو فن پیجای اینستا دوتا عکس فوتوشاپ دیدم هیون ومپایر :| میخوای برات بفرستمشون جای این بذاری؟ آخه بچه به این نازی خون آشام میشه؟! :/// من هنوز این انتخابشونو درک نکردم!
پاسخ:من دسترسی به اینستا ندارم..........نیازیم به زحمت یست.....اخبار رسمی سراسری منتشر میشه :دی


کوثر
ساعت22:06---30 بهمن 1393
این عکسش خیلیییی قشنگه
پاسخ:خخخخخخخ خود خبر عکس نداشت....گشتم تو آرشیو این رو پیدا کردم :) خودم این عکس رو دوست دارم


مهسا19
ساعت2:06---28 بهمن 1393
اطلاع دقیق نداریم چیه؟ قراره نقش یه ومپایرو بازی کنه دیگه! شخصیتشم بخوای برات می گم آخه دارم می خونمش ولی اصلا به جونگ هیون نمیاد اصلا..... من شنیدم سل هیونم قراره نقش دختره رو بازی کنه! البته هیون نقش اول نیست! همون بهتر که نیست :|
پاسخ: دوستان به این نظر توجه کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com