I.Boice | Iranian Boice Community


 

2015.02.22

اسکن پارت اول عکس های یونگ هوا برای مجله ی HIGH CUT


نظرات شما عزیزان:

نادیا
ساعت14:41---11 اسفند 1393
چرا یونگ هوا اینقدر خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ: چون یونگ هواست دیگه! نامبر وانه!!!!


مهسا19
ساعت2:04---7 اسفند 1393
چی بگم! عادت کردم! اصلا رایگانم نیست! از هفته بعد خودمو اصلاح می کنم بذار از آخرین روزای و شبای تعطیلاتم نهایت استفاده رو ببرم!
پاسخ: خخخخخ اخه تعجب کردم چطور خونه ای ولی هنوز ساعت 2 نظر میزاری :) بخواب استراحت کن ک زود خوب شی


مهسا19
ساعت2:59---6 اسفند 1393
یه چیزیم بگم بخندی! فک نکنم قبلا گفته باشم! یه دخترخاله کوچولو دارم 6-7 سالشه چندماه پیشا نشونده بودمش فیلم و عکسای اینارو نشونش میدادم با خواهرم (کلا آسایش ندارن از دستم ) بعد گفتم از کدومشون خوشت میاد شینو نشون داد (تو بیشتر اون عکس و فیلما موهاش بلند بود) هی می گفت همین! دیگه نمیدونم چی شد آخرش گفتم پس کدوم؟ برگشت گفت همون دختره! منو می بینی! خواهرم که نقش زمین شده بود از خنده جونگ شین بدونه.....
پاسخ:))))) الهی بگردم!!! خخخخخ طفلک جونگ شینی! بامزه بود تعریف نکرده بودی


مهسا19
ساعت2:55---6 اسفند 1393
باشه حتما
پاسخ: مهسا تو که الان خونه ای! چرا بازم شب ها میای؟


hanieh
ساعت12:06---5 اسفند 1393
عکساش خوب بود ولی یونگ چقدر عکس غمگین میگیره بسه دیگه اوووف
مرسی پوران جون
پاسخ: اره فاز غم برداشته ول کن نیس! خواهش میکنم عزیزمممم


مهسا19
ساعت6:09---5 اسفند 1393
یعنی من روانی عکسای یونگم دیگه! می بینین چه داداش با جذبه ای دارم؟ ^ــــــ^
چند هفته پیش خاله هام اومده بودن خونمون بعد یه چیزی برا یکیشون میخواستم رایت کنم بک گراند لپ تاپمو دید عکس پسرا بود طبق معمول تعریف کرد بعد پرسیدم به نظرتون کدوم باحال تره گفت یونگ چندتا عکس دیگشم نشون دادم دیگه فک کنم می خواست بره کره سراغش یکی دیگه از خاله هام گفت هیون شوهراشون و داییم و زندایی و بقیه هرکدوم یکیو انتخاب می کردن خلاصه دعوایی شده بود سر اینا خیلی باحال بود ^ــــ^ کلا اصلا اینا دل همههههههه رو میبرن
پاسخ: اخی چه خوووووب ^^ رای گیری کن دفعه بعد ببینم کی بیشتر طرفدار داره


اسمان ابی
ساعت1:18---5 اسفند 1393
یونگ مثل افسرده هاست اینجا
پاسخ: خواسته مطابق البومش باشه لابد :)


آرامیس
ساعت0:16---5 اسفند 1393
این های کات این دفعه خوب عکس نگرفته.به جز دوتای اولی بقیه عکساش خوب نشدن.
پاسخ: کیفیتم نداشت اینبار...یونگ باید بیشتر اخم میکرد بنظرم!


مهسا19
ساعت2:52---4 اسفند 1393
پوران؟! تو اینجا چیکار می کنی؟ هممون تو تحریم بودیم که
پاسخ: خخخخخ از تحریم دراومدیم دیشب :))))))


houra
ساعت22:08---3 اسفند 1393
خيلي عالي بود ممنون
پاسخ: خواهش میکنم عزیزمممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 4 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com