I.Boice | Iranian Boice Community


2015.02.22

JYHeffect: Dumpling soup

 


نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت16:26---4 اسفند 1393

فک کنم the walking dead خیلی بش فشار اورده بود که به این بازیا پناه آورده


پاسخ: خخخخخ اصلا سریال های مناسبی انتخاب نمیکنه :)


لاله
ساعت15:27---4 اسفند 1393
سلام پوران جون.خوشحال شدم رگشتی یه سوالی دارم شما میدونی چطوری میشه اپدیت پسرا روتوموبایل گرفت؟
پاسخ:سلام عزیزم ممنونم منظورت توییترشونه؟؟ اگه منظورت توییتره یه ستاره داره توی صفحشون که میتونی جزو فیوریت هات بزاریشون! اینطوری هروقت به اینترنت وصل باشی و اونها توییت بدن...برات پیامش میاد


مهسا19
ساعت2:57---4 اسفند 1393
من حوصله بازی موبایلم ندارم چه برسه به حرفه ایش فقط نگاه کردنش بعضی وقتا جالبه
هعی یه وقتی اینا باهم تو سر و کله هم میزدن الان فقط کارشون شده همین چیزا!!!! لااقل زن بگیرن از تنهایی درآن الفراااار....
راستی پوران خیلیییییی وقت پیش برات چندتا نظر گذاشته بودم میخواستم بپرسم اگه جواب دادی برم دنبال پستاش بگردم اگرم تو چیزی ندیدی که دیگه بیخیالش شم!
پاسخ: نمیخواد زن بگیرن! اونم یه جور دردسره!!!! اره عزیزممم جواب دادم ولی حرف خاصی نیس ک بخوای بری دنبالش ^^


اسمان ابی
ساعت1:09---4 اسفند 1393
خوش بحالش من درسام جلوی بازی کردنمو میگیره
پاسخ: سر ظهرها بیکاریم دیگه...نمیرسی؟


houra
ساعت22:05---3 اسفند 1393
سلام پوران جونم خوبي دلم حسابي براتون تنگ شده بود خيلي خوشحالم كه الان اينجام اين يونگم كه افتاده رو دور بازي و فيلم ديدن اصلا نميدونم كه وقت اين كارا وهم داره يا نه
خيلي ممنون
پاسخ: سلام خانومی منم دلم برات تنگ شده بود :× ماهم خیلی خوشحالیم که شما اینجایی ^^ ولش کن طفلک همش این چند وقته داشت کار میکرد...استراحتم لازمه دیگه


Mohammadreza
ساعت21:40---3 اسفند 1393
بازیاش هر بازی 250 تا 300 هزار تومن :| یعنی با 5 تا بازی قیمت دستگاه در میاد )
پاسخ: اوووووو جدی؟ چه خبره بابا این همه گرونه! بیخود نیس من ندیدم تا حالا بوگو اینقده گرون بوده بازیهاش


دارتانیان
ساعت20:44---3 اسفند 1393
آفرین بشینین بازی کنید ...این سریال ها از صد تا درد و مرض بدتره!

پاسخ: اخ اخ اخ دقیقا! بچه گول خورده دیگه نگاه نمیکنه!


آرامیس
ساعت19:18---3 اسفند 1393
شما اون سریالای وحشتناکو نبین،دیگه هر کار دوس داشتی بکن
پاسخ: دقیقاااااا منم میگم همون بشینه با پی اس بازی کنه بهتره خخخخخ


Mohammadreza
ساعت19:03---3 اسفند 1393
منم میخوامممم
البته پول خودشو که دارم ولی ... بازیاش خیلی گرونن ( (
پاسخ:جدی؟ مگه چقدره!! ما از این نعمت بی بهره ایم اخه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 3 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com