I.Boice | Iranian Boice Community


برنامه Weekly idol محصول شبکه MBC هستش که یونگ هوا در تاریخ 28 فوریه توش شرکت کرده

برنامه طنز و شادیه! ارزش دیدن داره

دانلود هم کیفیت بالا هم کیفیت متوسط گذاشتم

و در آخر زیرنویس ... فعلاً هیچی

 کیفیت بالا (حجم 410 مگابایت)

Uploadboy

کیفیت متوسط (حجم 114 مگابایت)

Uploadboy


نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت0:23---11 فروردين 1394
in subesh oomade?gozashtid?man peidash nemikonam.

Mahsa.Lema
ساعت19:54---5 اسفند 1393
سلام
چقد لباساش باحال بودن این دفعه
ولی خدایی خیلی قشنگ ادای ydg رو درمیاورد کلا توو تقلید صدا استعدادیه
مرسی
پاسخ:شلوارش :D خواهش میکنم


مهسا19
ساعت6:01---5 اسفند 1393
وا اینم تو گذاشته بودی؟ من فک کردم هادیه! شرمنده زودتر نفهمیدم...
تشکر (تعظیم کره ایا )
پاسخ: :D


آرامیس
ساعت9:25---4 اسفند 1393
وقتی ادای رقص گروه های دختر رو در میاورد خیلی بامزه بود ) .خصوصا اونجا که زیپ دامنشو باز میکرد ) اون گروه آخریه چی بودن؟ EXID ? هر برنامه ای میبینی دارن ادای اینا رو درمیارن!
پاسخ: آره خیلی خوب بود این تیکش :)) نمیدونم تو توضیحاتش چیزی ننوشته بود ، منم کلاً از گروهای دیگه سر در نمیارم :D


ali
ساعت3:17---4 اسفند 1393
خوب بود تشکر
پاسخ: خواهش میکنم


مهسا19
ساعت2:59---4 اسفند 1393
100% تا چندوقت دیگه با ساب انگلیسی میاد!!!
پاسخ: ایشالا هر وقت اومد میزارم :)


اسمان ابی
ساعت1:06---4 اسفند 1393
خخخخخخخخخخخ من عاشق دیوونه بازیاشم
پاسخ: یونگ است دیگر ... :D


houra
ساعت21:56---3 اسفند 1393
سلام خسته نباشيد خيلي ممنون الان دان ميكنم
پاسخ: خواهش میکنم ^_^


دارتانیان
ساعت20:43---3 اسفند 1393
یونگ تا جایی که تونست مسخره بازی دراورد! خیلی بامزه بود
پاسخ: آره با اون شلوارش :D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمدرضا ׀ تاریخ: یک شنبه 3 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com