I.Boice | Iranian Boice Community


وقتی سی ان زبان چینی یاد میگیره :) روز 5 فوریه سی ان بلو توی برنامه Baidu King Chart شرکت کرده که توی اون سعی دارن بهشون زبان چینی یاد بدن

چقدرم چیزای مهمی بهشون یاد میدن :))

خیلی برنامه جالبیه ، کوتاهه و زیرنویس انگلیسی هم داره ، از دستش ندید ;)

 

کیفیت بالا (حجم 160 مگابایت)

Uploadboy

کیفیت متوسط (حجم 54 مگابایت)

Uploadboy


نظرات شما عزیزان:

مانا
ساعت20:23---13 اسفند 1393
اين چهار تا رو خيلي دوست دارم
مرسي براي لينكا
پاسخ: خواهش میکنم :)


مهسا19
ساعت1:06---8 اسفند 1393
گفتم چون خودت میخوای بذاری شاید نخوای بذارم! اوکی الان میابمش
https://www.youtube.com/watch?v=m9FOMUrPzfk
https://www.youtube.com/watch?v=OxGzxG3Ajho
یه سوالم بپرسم به نظرت با سابشو دان کنم؟ حیفم میاد حجممو هدر بدم آخه چیز خاصیم که نمیگن بیشترش قابل فهمه! الان فک کنم بیشتر تایید میخوام که نه ولش کن
پاسخ: اگه منظورت همین تیکه ای که من گذاشتمه نه خیلی چیز خاصی نمیگن ، لازم نیست بازم میخوای دانلود کن :D


مهسا19
ساعت2:05---7 اسفند 1393
محمدرضا لینکو بذارم یا نه؟
پاسخ: کاملش؟ بزار


Lovely
ساعت19:02---6 اسفند 1393
جالب بود.... برنامش باحاله...
پاسخ: ;)


ali
ساعت0:00---6 اسفند 1393

سلام.خیلی خوب بود ممنون.
مهسا میشه آدرس لینک فیلم کاملشو واسم بفرستی ممنون میشم.


پاسخ: یوتیوبه ... خودم میزارم تا چند روز دیگه


مهسا19
ساعت5:59---5 اسفند 1393

به چه عجب ما شمارو دیدیم آقا محمدرضا؟
وااای من این برنامه رو دیدم 3 روز فقط یادش می افتادم می خندیدم یعنی تهشن اینا! یه بار خیلی وقت پیشا تایلند فک کنم رفته بودن اونجام چند مین میوه هاشونو امتحان می کنن ته خندس
ممنون
فقط نوشتی کوتاهه مگه چند مینه؟ من کاملشو دیدم دوتا پارت طولانی بود با سابم پیدا نکردم البته بیشتر حرفاشونو میشه فهمید ولی خب...
پاسخ:خواهش میکنم *_^ این فقط قسمت آموزش زبان چینیشه کاملشم سر فرصت میزارم فعلاً این زیرنویس داره رو بچسبید :D



کوثر
ساعت1:36---5 اسفند 1393

پاسخ: :D


اسمان ابی
ساعت1:20---5 اسفند 1393
ممنونم گذاشتینش قشنگ بود
پاسخ: خواهش میکنم ^_^


houra
ساعت23:00---4 اسفند 1393
سلام دستتون درد نكنه هنوز دان نكردم ولي به نظر مياد خيلي جالبه ممنون
پاسخ: خواهش میکنم :)


لاله
ساعت20:34---4 اسفند 1393
دستت درد نکنه .ممنون
پاسخ: خواهش میکنم


نسترن
ساعت17:46---4 اسفند 1393
واااای برنامه اش عالییی بود!
مرسی که واسه دانلود گذاشتینش!
و مرسی از اینکه از سرور آپلودبوی آپلودش کردین من همیشه با مدیافایر مشکل داشتم! :دی
پاسخ: خواهش میکنم ... خودمم برا آپلود با آپلودبوی راحت ترم :)


آرامیس
ساعت17:45---4 اسفند 1393
در مورد این ویدئو من حرفی برای گفتن ندارم.فقط میتونم بگم بیچاره هیون! )))))))))))
پاسخ: مترجمش که زیرنویس کرده بود ویدئو رو نوشته بود تا آخرش دعوای تام و جری (هیون و شین) رو تماشا کنین :))


دارتانیان
ساعت17:15---4 اسفند 1393
ممن که برا بچه ها گذاشتیش...خیلی بامزه اس!
پاسخ:ممنون واسه معرفی ;) :D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمدرضا ׀ تاریخ: دو شنبه 4 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com