I.Boice | Iranian Boice Community


2015.02.23

 

2015.02.23

(پ.ن: اسم این بازی The Last of Us.کسی بازیش کرده؟)

 

2015.02.23

jyheffect89: Everyone~~? What are you doing now?

الان چیکار میکنید؟

 


نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت17:55---8 اسفند 1393
فکر کنم تو کره الودگی هوا اومده
پاسخ: الودگی هوا؟ منظورت گردوخاکه؟


مهسا19
ساعت6:14---5 اسفند 1393
رنگ موهاش بهش نمیاد! من مشکی دوس دارم لااقل قهوه ای تیره می کرد! کلا اوضاع موهای همشون الان داغونه! اون از هپلی بودن مینی اون از بی رنگی هیون اینم شین و یونگ!
پاسخ: یونگ لدفا رنگ موتو عوض کن D:


اسمان ابی
ساعت1:15---5 اسفند 1393
رنگ موش بهش نمیاد:)
پاسخ:همه معترضن :| خیلی هم بد نیستااا


آرامیس
ساعت0:34---5 اسفند 1393
نه ( . اگه بتونم تا عید تموم کنم شاهکار کردم.البته فکر نکنم بشه.چون هر داوری حدودا ده روز پایان نامه رو نگه میداره که بخونه. دوتام داور دارم. اینه که فقط امیدوارم بخش اعظمش قبل عید تموم شه.
پاسخ: ابشالله که زود تموم میشه داورهاتم خیلی گیر نمیدن عزیزممم.فایتینگ آرمی :*


آرامیس
ساعت0:07---5 اسفند 1393
ما کماکان پایان نامه تایپ میکنیم و تو کماکان رو مبل لم دادی.نچ نچ نچ.یونگ هوا یه کم از من یاد بگیر
پاسخ: الهی بگردم ارمی تموم نشده هنوز؟


دارتانیان
ساعت23:49---4 اسفند 1393
عایا شما دوباره بیکاری زده زیر دلت؟
رنگ موهاش عوض شده!مبارکه!
پاسخ: خطر...خطر!!! این بیکاری خطرناکه! چه اینجا! چه اونجا! اره بلاخره دست از مشکی برداشت! ولی اینم خوب نیس!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 4 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com