I.Boice | Iranian Boice Community


3 تا از اعضای گروه (یونگ هوا ، مین هیوک ، جونگ شین) ب همراه چند نفر از اعضای گروه های دیگه به رهبری یونگ هوا در مسابقه بسکتبال المپیک آیدول ها محصول شبکه MBC شرکت کردن

که متاسفانه در همون بازی اول باختن و حذف شدن ...

 

کیفیت بالا (حجم 300 مگابایت)

Uploadboy

کیفیت متوسط (حجم 117 مگابایت)

Uploadboy


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت20:08---7 فروردين 1394
زرشك...
من كلي خودكشي كردم اين مسابقه رو دانلود كنم بلكه واسه مسابقه م يه چنتا تكنيك ياد بگيرم...
اين شين چرا اينطوري بازي كرد؟بچه بلد نيس واسه چي اصن بردنش تو مسابقه؟...يونگهوا كه ميدونست چرا چيزي بهش ياد نداده؟...نميدونه با اون قدش چه كارا كه نميتونست بكنه؟؟...مين هم قربونش برم كم مونده بود دريبلشم غلط بزنه!يني يه شوت هم بلد نبود؟؟...اصلا تقصير داوره هم بود...يني چي؟آقا داوره رو خريده بودن قبول نيست!...معلمه هم كه هيچي...عين بز نشسته بود نگاه ميكرد...شك دارم اصلا مربيگري كرده باشه...يونگهوا دروغ نميگفت شاني نداره ها!
ولي همون چنا گلي هم كه يونگ زد خوب بودن...كلي خودمو كشتم مث اون بزنم نشد كه نشد!
واي خيلي حرف زدم،اعصابم خورد بود!:دي
مرسي و ببخشيد :دي
پاسخ: خواهش میکنم :D کلاً 2 3 تا بازیکن خوب داشتن مربیشون هم که فقط نگاه میکرد کار خاصی نمیکرد :D


کوثر
ساعت17:54---8 اسفند 1393
اخه چرا باختن
پاسخ: همش تقصیر مربیشون بود کلاً فقط نگاه میکرد کار خاصی نمیکرد :D


ماریا
ساعت15:55---8 اسفند 1393
من نمیتونم دانلودش کنم
پاسخ: مشکلش چیه؟


مهسا19
ساعت1:01---8 اسفند 1393
هیون تو همه چیز ازش هنر و استعداد میریزه ^___^ بعله... در اکثر (اگه نگیم همه) ورزشهام تواناست
پاسخ: اون که صد در صد :D


houra
ساعت23:05---7 اسفند 1393
اقا واقعا اين بسكتبال بود بنده خداها نابود شدن رفت خيلي ممنون واقعا عالي بود
پاسخ: خواهش میکنم :)


lovely FSA
ساعت14:20---7 اسفند 1393
مرسی دان کردمش.ای خدا ترکیدم از خنده...ابن کجاش شبیه بسکت بود؟؟؟؟فقط سه ،چها. تاشون بلد بودن خطاهم که پشت سرهم داورم نمی گرفت خطا هارو فقط پنالتی هاشون قشنک بود..
یاد بازی اخری خودمون با یه تیم دیه افتادم...ههههه...
بازم مرسی
پاسخ: خواهش میکنم :)


Zahra^Boice
ساعت12:19---7 اسفند 1393
باحال بود از مین انتظار زیادی داشتم نا امیدم کرد
شینم که کلا ندیدم!
پاسخ: کلاً ترکونده بودن :ی


لی بونا
ساعت10:51---7 اسفند 1393
ممنون خیلی باحال بود!
من هی گفتم الان مین یه حرکت میزنه و.لی دریغ از یه حرکت!
شینم که ماشالا.....
بازم یونگ یه 3 امتیاز گرفت.
پاسخ: خواهش میکنم ، یونگ بیشتر گرفت ، مین هم که کلاً خطا میکرد :ی شین رو بیخیال امیدی بهش نیست :D


مهسا19
ساعت1:59---7 اسفند 1393
پس همون بهتر که هیون نبود :|
شین کلا داغونه تو ورزش یه بار با هیون و جونگ هون اف تی اومده بودن یه تیرو محض رضای خدا نزدیک هدفم نزد!!! به جای یاد گرفتن چیزای مفید هی با اون سیمبا بازی می کنه پی اس واسه من نشون میده بعد آبروی مارو میبره...
پاسخ: هیون رو باید میفرستادن هنر های رزمی شرکت کنه اول شه :D آره والا شینو نباید میبردن اصلاً :ی


بویس
ساعت1:49---7 اسفند 1393

منم نمیتونم دانلودش کنم این ارور رو میده
cannot download this file.
توی جزئییاتش نوشته:
HTTP/1.1 503 service temporarily unavailable
یعنی چی؟؟؟؟؟
پاسخ: تو دانلود بقیه فایلا هم مشکل داری؟



دارتانیان
ساعت0:33---7 اسفند 1393
باز یونگ سه امتیاز گرفت ..مینی جان خیلی شیک و مجلسی فقط خطا میکرد رو ملت ! شین پسرم هم .....عاغا اصن آدم باید ببازه تا مرد بار بیاد مگه نه؟ تازه قد مربی اون تیم بلندتر بود این ینی تبعیض عاقا تبعیضضضضضضضضضضض!
پاسخ: یونگ بیشتر گرفت ... حالا اینا رو بیخیال داوری هم به نفع حریف بود 9 تا خطا الکی گرفت :D


lovely
ساعت23:22---6 اسفند 1393
مین هیوک بسکت بالیسته واقعا نخ یه صفحه میاد میگه باس عضو شی و از اینجور چیزا.لینک مستقیم نداره؟؟
پاسخ: دانلود پر سرعتو میزنی؟ کم سرعتو باید بزنی پر سرعت که عضویت ویژه میخواد


Lovely
ساعت19:09---6 اسفند 1393
دانلود نمیشه.چی کا کنم؟؟؟؟قرض از مزاحمت
پاسخ: مشکلش چیه؟ ارور میده یا چیز دیگه ای؟


Lovely
ساعت19:00---6 اسفند 1393
وای من چقدر دنبال این ویدیو گشتم..مرسی ولی اوپا مین بلده فک کنم
پاسخ: مین هیوک کم دیدم ولی بنظر یکمی بلده ، جونگشین ولی با اون قدش به جای نقطه قوت نقطه ضعف بود :D


لاله
ساعت18:43---6 اسفند 1393
بنده خدا یونگ اصلا شانس نداره اون از رانینگ من که همش می باخت اینم از این المپیک که بازم باگروه هش باخت
پاسخ: اینجا دیگه شانس نمیشه گفت ، حریفشون خیلی سر بود ازشون :D


آرامیس
ساعت15:49---6 اسفند 1393
در عین شایستگیشو ننوشتی!
تازه این باخت چیزی از ارزشهاشون کم نمیکته
جونگ شین واقعا اصلا بسکتبال بلد نبود.یه بار یونگ بنده خدا گفت شین بسکتبالش خیلی بده.ما باور نکردیم
پاسخ: در عین شایستگی!!!! حالا من نمیخوام درباره داوری که 9 تا ضربه آزاد داد بهشون چیزی بگم ... :D


nika
ساعت15:44---6 اسفند 1393
Naziiiiiiii

Zahmat keshidan khily shik bakhtan
پاسخ: آره واقعا ترکوندن با این باخت :D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمدرضا ׀ تاریخ: چهار شنبه 6 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com