I.Boice | Iranian Boice Community


 

یونگ هوا در برنامه Infinity Challenge محصول شرکت MBC شرکت کرده که 21 فوریه پخش شده

بخش هایی که یونگ هوا توش حضور داره رو واسه دانلود گذاشتم

 

کیفیت بالا (حجم 325 مگابایت)

UploadBoy

کیفیت متوسط (حجم 127 مگابایت)

UploadBoy


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت0:56---8 اسفند 1393
واقعا؟ چه جالب! من فایل در حد 200 اینا تو مدیا آپ کردم راضی بودم ولی ظاهرا اشتباه می کردم ولی خب دان از اینم اگه شانس نیاری مکافات میشه...
ممنون
پاسخ: از این به بعد فایلا رو از 3 سرور میزارم برا دانلود هر کی با همون که مشکل نداره دانلود کنه :)


houra
ساعت22:43---7 اسفند 1393
سلام اقا محمد رضا خسته نباشيد خيلي ممنون من هنوز نديدم برم دان كنم ممنون
پاسخ: سلامت باشی ، دانلود کن که سدر میشه از دهن میوفته :D


کوثر
ساعت12:15---7 اسفند 1393
چه بامزه
پاسخ: :)


لی بونا
ساعت11:25---7 اسفند 1393
خخخخخخ خنده دار بود
این یونگم جای بازی کردن فقط میخندید.خوشش میومد هی بالشا میخورد توی صورتش.
ممنون.
پاسخ: خواهش میکنم


مهسا19
ساعت1:53---7 اسفند 1393
ممنون ولی میشه بقیه چیزارو از مدیافایر يا آپلودباز بذاری؟ آخه آپلود بوی اگه گیر کنه که اونم با این سرعت نت خیلی محتمله و زیاد پیش میاد دیگه دان نمیشه! تو این بی حجمیم آدم نمی تونه به کس دیگه ای بگه براش دان کنه!
اینم بعدا با سلام و صلوات میذارم دان شه! کلا از آپلود بوی متنفرم بس که منو دق داده!
پاسخ: آخه مدیافایر دق میده آدمو واسه آپلود فایل ، آپلودبوی خیلی سریع و شیک آپ میکنه من شخصا فال 500 مگی رو تو 7 8 دقیقه آپ کردم تو آپلودبوی ، حالا آپلودباز رو هم امتحان میکنم اگه دیدم خوبه اونجا میزارم ...فایلای در حد 150 مگ رو هم تو مدیافایر آپ میکنم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمدرضا ׀ تاریخ: پنج شنبه 7 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com