I.Boice | Iranian Boice Community


2015.02.26

D-1] Jung Yonghwa 1st solo Concert ‘One Fine Day’ in Seoul
BOICE, Are you ready~~~???!!!

اولین کنسرت انفرادی یونگ هوا بنام "One Fine Day" در سئول
بویس,اماده اید؟

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت1:44---9 اسفند 1393
عزیزم هیون و شین رفته بودن برا کنسرتش خیلی جیگر شده بود یونگ این باهم بودنشون از ناراحتیم کم می کنه دلم قرص میشه ^___^
پاسخ: اره دمشون گرم! من همش منتظر بودم ببینم میرن یانه! عکس شین توی اینستا ک دیدم خیلی خوشحال شدم


اسمان ابی
ساعت1:10---8 اسفند 1393
اخی بدون بچه ها کنسرت داره یجوریه ولی امیدوارم مثل همیشه بدرخشه
پاسخ: ایشالله :)


مهسا19
ساعت0:54---8 اسفند 1393
آره دیگه فقط پالتومو بپوشم اومدم
پاسخ: مهسا خیلی سرد نیس همینجوری بدو بروووو


دارتانیان
ساعت0:01---8 اسفند 1393
اگه من زدم اون درامر و بیسر و گیتاریست استیج تکی یونگ رو میخ کردم به دیوار کسی معترض نشه!
البته امیدوارم یونگ هم موفق باشه با اینهمه استرس!
پاسخ: اگه منم زدم دنی رو به دیوار میخ کردم معترض نشیااااا D:


houra
ساعت22:37---7 اسفند 1393
ايشالا كه موفق باشه كاشكي مام مي تونستيم حمايتش كنيم بريم كنسرت خيلي ممنون
پاسخ:امیدوارم بتونمی روزی بریم!


نسترن
ساعت22:08---7 اسفند 1393
کاش منم میتونسم برم کنسرت! (((((((
موفق باشه!

پاسخ: انشالله :)


آرامیس
ساعت21:43---7 اسفند 1393
یونگ هوا، با اینکه از اینکه نوازنده های دیگه ای به جز بچه ها کنارت باشن اصلا خوشم نمیاد ولی امیدوارم موفق باشی.یونگ، فایتینگ
پاسخ:انشالله :) یجوری استرس داره انگار بار اولشه میخواد بخونه! بچه ها اگه بیان بهش انرژی میدن!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 7 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com