I.Boice | Iranian Boice Community


2015.02.27

jyheffect89: I received this meaningful and cool gift for today’s first concert!! Thank you, @林俊杰 JJ Lin hyung. You are the best

من یه کارت پرمعنی دریافت کردم و یه هدیه ی باحال برای اولین کنسرت امروزک!! ممنونم جی جی لین! جی جی هیونگ تو بهترینی!

روی کارت نوشته شده:

Please sing my songs in concert. I need more Korean fans. Hwaiting for concert

لطفا توی کنسرت اهنگ منو بخون. من به طرفدارهای کره ای بیشتری نیاز دارم! برای کنسرت فایتنیگ!

 

 



نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت23:32---10 اسفند 1393
همه چيزش خوبه الا اون شيشه..... اون كنار بابا اين بچه نزده ميرقصه اينارم بخوره كه ديگه هيچي كي ميخواد جمعش كنهخيلي ممنون
پاسخ: به اندازه اش اشکال نداره خخخخخ


مهسا19
ساعت1:44---10 اسفند 1393
وااااو چه باحال؛ عزیزم ججل :| (مخففشه حال ندارم کامل بنویسم) عاشقشم خیلی دوسش دارم طرفدارات فقط تو کره زیاد نشدن ^___^ باید برم آهنگاشو بردارم هنوز وقت نکردم!
پوران کی خورد زمین؟
پاسخ: دوهیون خرد زمینااا نه یونگ!


نسترن
ساعت22:57---9 اسفند 1393
منم صدای جی جی لین رو خیلی دوست داشتم! تازه این چال لپشم خیلی عمیقه! :دی
عجب چیزای خوشمزه ای تو عکس هس!
پاسخ: خخخخ اون چال لپش نظر منو هم جلب کرده ها :)


دارتانیان
ساعت20:07---9 اسفند 1393
چه لاوی می ترکونن این دوتا! با جی جی موافقم بچه ی باحالیه ولی از اون بنده خدا یون دو هیون اصن خوشم نمیاد ...نمیدانم چرا؟ کار بدی هم ازش ندیدم ها ..همینطوری !
پاسخ: کار بد ندیدی؟ اون کنسرته رو یادت رفته! خورد زمین!!! دیوونه! ولی صداش خوبه میخوام دوسش نداشته باشم ولی دارم خخخخ


هانیه
ساعت18:25---9 اسفند 1393
من که اینقد از صدای جی جی لین خوشم اومد رفتم چند تا از آهنگاش رو دانلود کردم.وای بعضی از آهنگاش محشره.جون میده واسه وقتی خیلی غمگینی. ولی خوب cn و پسرا یه چیز دیگه ان.
پاسخ: من ازش کاری نشنیدم ولی خیلی مسلما باید کارش خوب باشه ^^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 9 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com