I.Boice | Iranian Boice Community


2015.02.28

شاید خیلی هاتون توی چند روز گذشته خبر مذاکرات هیون برای شرکت توی برنامه ی We Got Married رو شنیده باشید!

امروز متاسفانه یا خوشبختانه خبر تایید قطعی پوستن هیون توی این برنامه رو اعلام کردن! قراره پخش این برنامه از هفته ی اول ماه مارس شروع بشه و زوج مقابل هیون هم ممکنه (Yewon) یه وون از گروه Jewelry باشه ولی هنوز بطور رسمی اعلام و تایید نشده!!

 



نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت13:21---13 اسفند 1393







پاسخ :*


رز
ساعت15:00---11 اسفند 1393
سلام
پوران جون حالاکه میبینم خیلی بد حرف زدم عذر می خوام ببخشید(آیکون شرمندگی)
پاسخ: سلام عزیزممم دشمنت شرمنده این چه حرفیه!! اینجا برای همینه که نظرهاتون رو بگین دیگه


houra
ساعت23:10---10 اسفند 1393
سلام پوران جونم خوبي؟ خخخخخ خيلي عاليه فقط اميدوارم هيون مثل يونگ زجركش نشه منتظرشم خيلي ممنون
پاسخ: سلام عزیزممم ممنونم ^^ امیدوارم!!! خواهش عزیز


رز
ساعت15:29---10 اسفند 1393
سلام پوران جونیم خسته نباشی خانومی
این خبر خبر خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
وحشتناکی هستش
برام هضم نمیشه لامصب از دیروز تا الان اخه آیدول کره ایی قهد بودش این دخترخانوم رو از کجا پیدا کردند خدا این اقشارجامعه چرا با ما این کار میکنند آخر اون از یونگ که میره با یه کاراموز(آیکون عصبانیت)حالا از هیون (آیکون انفجار)من از مدرسه خسته و کوفته میام به امید چهارقلو ها که شادم کنم ولی ....
شرمنده پوران جونیم خیلی حرف زدم خیلی شوکه شدم از دیروز می خواستم به یکی بگم(آیکون خجالت)
پاسخ:سلام خانووومی ممنونم‌^^عزیزمممم حالا که هیون قبول کرده بیا به یه دید دیگه بهش نگاه کن و سعی کن دوسش داشته باشی!! چون این تنها کاریه که ازمون ساخته اس!


مهسا19
ساعت2:13---10 اسفند 1393
ببین من الان با برنامه مشکلی ندارم ولی این دختره رو بیارن خودم میرم هیونم شده بکشم نمیذارم تو این برنامه شرکت کنه :| دیشب اسمشو خوندم رفتم یه سری تحقیقاتم کردم دیگه قصدم جدیه :| نمیشه چورونگو بیارن؟
تازه پوران تو میگی هیون به دخترا محل نمیده درست ولی همه میدونیم بیشتر از همه (یعنی اون 3تا) به دخترا علاقه داره؛ بیشتر از همشون با دخترا کار کرده؛ اگه باهاشون صمیمی بشه کاملا راحته؛ بعدم بدجور عاشق پیشه است تو همچین برنامه ای انتظار هرچیزی ازش میره... حالا از من گفتن بود!!! (انگار حالا تو مقصری :| )
آره این برنامه هه هیون و مین جریانش چیه؟ ای خدا اینا نمیذارن ما استراحت کنیم برا دانلودم که نمیان :| چرا نمیشینن تو خونشون بازیشونو بکنن؟؟؟؟!!!!! فک کنم انتظار آلبوم جدیدم نباید داشته باشیم انقد اینا اینور اونور سرشون گرمه! هیونم که داره مزدوج میشه دیگه عمرا وقت سولو دادن داشته باشه... :|
من الان کلا اینجوریم :|
من فک کنم کل گروهشون منحل شده امسال! همشونم بیخودن گروهشونم چرته دختره از هیون بزرگترم هست هیچ کمکی به مشهورتر شدن هیونم نمی کنه حالمونم بهم میخوره :| یعنی راهی نیست بریم بگیم اینو نیارن؟ والا من به جونیل که ازش متنفرم در حد المپیک راضی ترم! نمیخوام کل برنامه رو با حالت حرص و دل پیچه ببینم :
پاسخ: مهساااااا خونسرد باش!!! چندتا نفس عمیق بکش!!! من نگرانتم!!!


اسمان ابی
ساعت1:44---10 اسفند 1393
ایش این دختره کیه اخه در حد هیون نیست
پاسخ: چی بگم :|


آرامیس
ساعت23:33---9 اسفند 1393
عاقا اصلا اینکه دختره با هزار نفر شایعه داشته و با یه نفر از همین ایدلا رسما دوست بوده به کنار. چرا فقط لباس زیر تبلیغ کرده؟!!! :| خوب اگه هیون هم میخواستن بفرستن وی گات مرید کاش با یه آدم آبرومندتری میفرستادن خوب!
پاسخ:هیچ حرفی برای گفتن نمیمونه :|||||||||


aliran
ساعت23:32---9 اسفند 1393
سلام لطفا ورتی شو هیون و مین هیوک واسه دانلود بزارید ممنون
پاسخ: سلام منظورت The Road With You؟؟؟؟ عزیز این برنامه امشب پخش شده هنوز زیرنویس نداره!


نسترن
ساعت23:13---9 اسفند 1393
اصن نمیتونم هیونو در حال این لوس بازیایی که تو این برنامه میشه تصور کنم! به همشون میاد جز هیون! ))
خدا ب خیر کنه!
پاسخ: مسلما هیون هم اهل این کارا نیس! اصلا نمیدونم چطور قبول کرده!!!!


باران
ساعت21:50---9 اسفند 1393
اصلا فک نمیکردم قبول کنه!!!!
میشه عکس از دختره بذارید لطفا؟
نمیشناسمش..
پاسخ: باشه به پست اضافه میکنم! ولی هنوز قطعی نشده!


دارتانیان
ساعت20:16---9 اسفند 1393
بی خیال!
بی خیال!
بی خیال!
بی خیال!
.
.
.
.
نههههههههههههههه
پاسخ: خونسرد باش دارتی! عوضش مشهور میشه!


Zahra^Boice
ساعت19:06---9 اسفند 1393
اتفاقا فک کنم هیون کلی جنتلمن بازیم در بیاره ): وای چقددددد سره wgm یونگ و سئو هیون حرص خوردم حالام نوبت هیونه
پاسخ: در جنتلمن بودن هیون که شکی نیس! ولی دوست داره حرصش بده خخخخ


آرامیس
ساعت19:03---9 اسفند 1393
این دختر عضو سابق گروه جولریه پوران جان. من اصلا این برنامه رو دوست ندارم. از لحظه لحظه هاش اجبار و تظاهر میباره.نمیدونم شایدم من زیادتر اون چیزی که حقشه از این برنامه بدم میاد.
ولی برای معروف شدن خصوصا داخل کره تا اونجایی که من میدونم خیلی مفیده! امیدوارم این برنامه به نفع هیون باشه.
به هر حال حالا که قبول کرده و انتخابش رو کرده ما هم حمایتش میکنیم و امیدواریم موفق باشه و براش هیچ بار منفی ای نداشته باشه

ممنون عزیز .خسته نباشی
پاسخ: جدی؟ من اصلا نمیشناسم این گروه رو :| یعنی الان عضو گروهی نیس؟ اره حتی توی مشهور شدنش توی ایرانم بی تاثیر نیس...خیلی این برنامه رو دنبال میکنن!
ممنونم!


هانیه
ساعت18:40---9 اسفند 1393
کاش قبول نمیکرد. با اون روحیات هیون قبول کردن همچین کاری یه کم عجیبه.
راستی شما اطلاعاتی در مورد اون وریتی شو چینی که هیون و مین شرکت کردن دارین؟؟ عکساشو تو تویتر دیدم خیلی باحال بود ولی اسمشو نمیدونستم که چیه. ظاهرا قسمت اولشم پخش شده؟؟!!!
پاسخ: اسم اون ورایتی شو The Road With You قسمت اولش هم همین چندساعت پیش پخش شده


Nikoo
ساعت18:31---9 اسفند 1393
نههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه...نمیخواااااااااا
پاسخ: متاسفم :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 9 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com