I.Boice | Iranian Boice Community


دو تا ویدئوی کوتاه واستون آماده کردم

یکی کلیپ تمرین یونگ هوا برای اولین کنسرت آلبوم سولوش تو سئول

دومی هم عکسبرداری یونگ هوا برای برند ize

چون کوتاه بودن تو آپارات گذاشتم

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت1:35---23 اسفند 1393
سلام.من اولین باره میام تو وب سایتتون.خیلی مطالبتون خوب و به روزه.خوش بحالتون.من هیچ خبری از گروه مورد علاقم ندارم
پاسخ: :)


اسمان ابی
ساعت1:27---11 اسفند 1393
ممنونم عالی بود
پاسخ: خواهش میکنم :)


houra
ساعت21:35---10 اسفند 1393
بسيار عالي بود ممنون
پاسخ: خواهش میکنم :)


باران
ساعت20:02---10 اسفند 1393
خیلی قشنگ بود
پاسخ: :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمدرضا ׀ تاریخ: یک شنبه 10 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com