I.Boice | Iranian Boice Community


2015.02.27

حضور اعضای N.Fling در کنسرت سولوی روز اول یونگ هوا :)

 

 



نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت21:45---21 اسفند 1393
ممنون حرفاتون قانعم کرد منم دیگه بیخیال میشم دوران بویس بودنم رو به خودم تلخ نمیکنم ممنونم که منو دوست خودتون میدونید
پاسخ: خواهش خانومی.خوشحالم کردی :*


رز
ساعت16:37---21 اسفند 1393
حق با شماست پوران جون
بیخیال شاید من زیاد دارم بزرگ میکنم که یونگ تو AOAفقط با چوآآ صمیمیه مخصوصا تو اجرای خانواده یfnc
یا اینکه موقه اجرا حتی با سوهیون تو چشماش نگاه نکردبیشتر مردم میدید ولی اون موقع یونگ صورتش فاصله کمی با چوآآ داشت تا چوآآ امد رو سن میکروفونشو برداشت رفت دنبالش تو چشاش نگاه کرد خم شد از پایین تو چشاش نگاه کرد خوند شاید من دارم اشتباه فکر میکنم که چرا یونگ به عنوان اولین نفر تولد چوآآ رو تبریک گفته شاید اون توییت اشتباه ایی دیدم که مال چوآآ است و یکی واسه حرف دراوردن از یونگ به خاطر گل های رز سفید از یونگ تشکر کرده شایدم من درست یونگ رو نمیشناسم که اینقدر با دخترا صمیمی میشه ولی جون من واسه تولد کدوم دختر گفت تولدت مبارک عشقم یا ازاجرا با کدوم دختر اینقدر ذوق زده میشد که سریع تو تویترش بزنه الان تو تویترش همش اسم چوآآ هاست اصلا انرژی منفیه وقتی میرم تویترش
پوران جون من با ازدواج علاقه مندی یونگ مخالف نیستم اونم انسانه حقداره ولی یه جور حس بدی نسبت به چوآآ داشتم ازاولین بار که دیدمش
پوران جـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــون



اصلا درست نیست اینارو اینجا مطرح میکنم میدونم عذر می خوام ولی تو انجمن کم میایید واسه ایمیل بهتونم خجالت میکشم برای همین همیشه اینجا مزاحمم ببخشید شرمنده پوران جونم
حتما الان پشیمون شدید که به من اینقدر رو دادید من همش مزاحمتون میشم ببخشید ببخشید
پاسخ: دمشنت شرمنده عزیزدلممم این چه حرفیه!!! خوشحال میشم نظرت رو میگی!!! نمیدونم خودت یا بقیه چقدر به این حرفی که میزنم موافقید!! بنظر من یونگ هوا کسی نیس که اگه از کسی خوشش بیاد مخفی کنه! بنظرم اگه روزی کسی رو پیدا کنه که دوسش داشته باشه! اعلام میکنه! (البته کمپانی خیلی بهش این اجازه رو نمیده) در هر صورت بنظرم تا چیزی بطور واضح مشخص نشده ناراحتش نباش!!! البته شایدم هیچ وفت این موضوع روشن نشه! بنظرم بهترین کار اینه که دنبال این قضیه رو نگیری و به عنوان یه بویس حتی اگه از چوا خوشش میاد ازش حمایت کنی! موافقی؟
راستی هروقت دوست داشتی بهم ایمیل بده اصلا هم فکرنکن که ناراحت میشم!!! چون واقعا اینطور نیس! خانوم گل شما دوست منی چرا باید پشیمون بشم از دوستی با تو!!!!! شما همیشه مراحمی!!!! توروخدا اینقدر عذرخواهی نکن ناراخت میشم!!!


رز
ساعت18:16---20 اسفند 1393
سلام
اول گفتم این پسره کیه که شیفته یونگ ماشده اسمشون رو که دیدم چشمامو مالیدم ببینم درست میبینمم اینا همون پدیده های زمون شاهن الان این شکلی شدن کوانگ جین که دیگه اصلا نابودم کرد عکس های قدیمشون که میبینم کوانگ جین اکثرا دستشو انداخته دور گردن یونگ یا یونگ داره موهای کوانگ جین و شونه میکنه میبنده
صمیمیت بین این دونفر زیاد بود ولی من جونگشین بیشتر دوست دارم هیچ بیسیک دنیا به گرد پای شین مام نمیرسه
خسته نباشید پوران جون
پاسخ: سلام خانومی....بعله! جونگ شین ما یه دونه اس! اونم برای نمونه اس :))) مرررسی عزیزممم


مهسا19
ساعت0:50---16 اسفند 1393
اینا چه آدم شدن
واقعا کوانگ جین لیدره؟! من که نفهمیدم چرا از سی ان جدا شد ولی هربار می بینمش یا یاد اون وقتا می افتم :| (خیلیم بودم) هزار بار خداروشکر می کنم که رفت! سی ان بدون شین یعنی هیچ!!!!!!
پاسخ: دلیلش معلوم نیس اصلا! اره بابا شین رو عشقه!


آرامیس
ساعت13:20---13 اسفند 1393
شدیدا موافقم! سی ان بدون شین اصلا صفا نداره
پاسخ:واقعا!!!


houra
ساعت23:22---11 اسفند 1393
يبينم كه همه موهاشونو كوتاه كردن قيافه ها و نوع لباس پوشيدنشون الان خيلي بهتره قبلا اصلا از تيپشون خوشم نميومد الان خودشونو شبيه يونگ كردن ممنون
پاسخ: شبیه یونگ شدن؟ خوش بحالشون!!!


باران
ساعت17:55---11 اسفند 1393
اینارو نمیشناختم


ولی ایول که اومدن
پاسخ: گروه N.fling از کمپانی خودشونن! لیدرشون کوانگ جینه که قبلا جای جونگ شین بیس میزد


آرامیس
ساعت11:20---11 اسفند 1393
من نمیدونم خود سی ان چه احساسی در مورد کوانگ جین دارن ولی من هیچ وقت دلم باهاش صاف نمیشه! از اینکه تو ژاپن بقیه رو ول کرده و برگشته کره خیلی ناراحتم از دستش! آدم تا آخرش نباید رفقاش رو رها کنه.
پاسخ: همون بهتر که رفت! فکر کن شین نبود الان!!! من که بعید بود بویس بمونم خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 11 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com