I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.02

خب همون طور که قبلا راجع به حضور هیون توی برنامه ی "We got marrid" صحبت کرده بودیم دیروز زوج های جدید معرفی شدن و اولین قرارشون رو گذاشتن! توی اولین ملاقات هیون و دختری به اسم seung yeon که یه بازیگر تازه وارد متولد سال 1993 به عنوان زوج همدیگه رو انتخاب کردن! البته خود بویس ها از هیون خواسته بودن تا بجای یه وون این دختر رو انتخاب کنه! دیروز هیون و سئونگ یئون اولین قسمت این برنامه رو توی یه دانشگاه ضبط کردن! اولین قسمت این برنامه 14 مارس پخش میشه!! امیدوارم هیون موفق باشه!

متوجه شدم این خبر رو آرامیس عزیز دیروز توی انجمن گذاشته بوده... ممنون!!!


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت1:23---16 اسفند 1393
راستی یادم رفت بگم که هیون بدجوووور وحشتنااااک خوشتیپ و باحال شده اینجا کوفتش بشه دختره :|
پاسخ: هیون حیف شد! دختره خوب نیس خیلی!


مهسا19
ساعت1:09---16 اسفند 1393
واقعا خداروشکر که اون دختره یئون انتخاب نشد یعنی کل بویسای جهان نفس راحت کشیدن
این دخترم حالا باز اگه خواننده بود بهتر بود خیلیم مشهور نیست ولی بازم بهتر از اون یکیه(بیچاره هنری)؛ اینجام فرق باز کرده خیلی خوب نیست قیافش ولی در کل بد نیست موهاشو کج میذاره خوشگلتر میشه خدا کنه خوب باشه هیونم دق نده سیریش بازیم درنیاره مارو سکته نده در کل
هیونم که گفته بود گیتارش دوس دخترشه کلا من جای دختره بودم میزدم خوردش می کردم هوومو
جونگ یئون یا سئونگ هیون کدومش؟ لقبشونم که خدا میدونه چی میخواد بشه... وای دلم میخواد زودتر ببینمش! قسمت قسمت میاد نه؟ یه سال باید دق کنم من از انتظار...
پاسخ: اره واقعا خداروشکر ...نمیدونم جونگ یئون تلفظ راحتره ولی سئونگ هیون بهتره! حتی سئوهیون خیلی بهتر تره! اره دیگه هرهفته میاد! الان پیش نمایش قسمت 1 اومده دیدی؟


Smile
ساعت20:17---13 اسفند 1393
بي صبرانه منتظر پخش اين برنامه ام
پاسخ: منم همین طور :)


نسترن
ساعت23:26---12 اسفند 1393
خوشم میاد گیتارشو ول نمیکنه ها!
البته الان گیتار برده دنبالش برا رمانتیک بازی و این حرفا! :دی
شما هر موقع خبرهارو بذارین ما قبولتون دارین!
همین که هسین برای ما کافیه!
ایشالا که بزودی مشغله ها به پایان برسه!
پاسخ:مرسی نسترن جون!!! ممنونم!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 12 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com