I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.03

leejungshin91: thanks to my hyungs I didn’t get to exercise today #FNC #FTISLAND #CNBLUE

ممنونم از هیونگم...من امروز ورزش نکردم

 

(پ.ن: یونگ و شین همراه منیجرشون Han Sangwoo و هونگی!! - این عکس رو منیجرشون هم توی اینستاگرامش آپدیت کرده )

 



نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت15:48---22 اسفند 1393
ما با آلبوم جدیدمون خودمون ثابت میکنم مدیر اف ان سی طرفدارا منتظر ما باشید
پاسخ:فایتینگ!!!


رز
ساعت15:45---22 اسفند 1393
سلام پوران جونم
مگه نشنیدید پوران جون مدیر اف ان سی از یونگ تعریف کرد گفت اگه من نباشم یونگ هم میتونه کمپانی رو اداره کنه ودر رابطه به کاراش گفنه خیلی زحمت میکشه ولی این تلاش از هونگی زیاد سر نمیزنه بعد طرفدارای اف تی ایسلند هم میرند اعتراض میکنن که هونکی اول امدش اف ان سی اون این کمپانی رو مشهور کرد اون هزارتا چیز دیگه همونی که یونگ تو تویترش زده بود چرا طرفدارا دارند سرزنشش میکنن ناراحت بودش (ماجرا مال رادیو استار بود که هونکی هم سولو میده یا نه) بعد با مینا ای او ای صحبت میکنه یه پیام مینا رو که گفته بود من سی ان بلو اف تی ایسلند و ان فینگلی و ای او ای رو دوست دارم رو گذاشت تو تویتش و یکی یا شاید دوروز بود تو تویتش چیزی نمیزاشت (تا جایی که میدونم همین بود فکر کنم پوران جونم)
باز اگه از دارتی جون بپرسید اون بیشتر میدونه
ببخشید دیگه باز من زیاد حرف زدم
پاسخ: اها چرا راجع به حرف مدیر کمپانی میدونستم یعنی دیدم ولی خبر نداشتم طرفدارهای اف تی اعتراض کردن!!! این مال اون موقع اس که من نیودم :( مرسی که گفتی نه عزیزم شما ببخش که مجبور شدی این همه رو بنویسی :)


رز
ساعت17:05---21 اسفند 1393
سلام خسته نباشید پوران جونم ممنون
این هونکی حسود خومون چه عجب امد پیش یونگیمون
تو پشت صحنه های تو زیبایی یونگ با گومی نام اشتباه گرفنه بودحالا واسه یونگ به طرفداراش نمیگه ساکت میگه بیایید روشون کم کیم
پاسخ: سلام خانومی ممنونم! اینی که تعریف کردی جریانش چیه؟؟


آرامیس
ساعت13:16---13 اسفند 1393
لایک به کامنت نسترن!
پاسخ:خخخخخ اره خیلی بامزه نوشته بود!


نسترن
ساعت23:19---12 اسفند 1393
پسرم یه روز ورزش نکنی سیکس پکات آب نمیشه! نگران نباش! )) والا!
آدم باید از لحظات کنار دوستان بهره ببره!
مرسی!
پاسخ:خخخخخخ ایول نسترن!!! بله هیونگت رو بچسب!!! خواهش میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 12 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com