I.Boice | Iranian Boice Community


2015.02.28

چند عکس از هیون و مین هیوک که پنج روز پیش توی ورایتی شوی چینی The Road With You حضور داشتن.

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت1:21---16 اسفند 1393
ای جانم هیون
آقا توروخدا یکی دست این بچه مینیو بگیره ببره موهاشو کوتاه کنه این چه وضعیه آخه؟؟؟ این هیونگاش که درگیرن شینم که هیچی کسی به فکرش نیست
پاسخ: یعنی چی شینم که هیچی؟؟؟ خودش بره کوتاه کنه! 24سالشه!


هانیه
ساعت9:21---14 اسفند 1393
آره پوران جون.اگه کوتاه نکرد تو رو هم میبرم.تو محکم بگیرش تا من کوتاهش کنم.
یعنی دلم میخواد با دمپایی بزنمش هروقت این موهاشو میبینم
پاسخ: دمت گرم! خخخخ خیلی هم بلند نیست..


lovely
ساعت15:38---13 اسفند 1393
چرا این اوپا مین موهاشو کوتاه نمی کنه اخه؟؟؟؟مرسی برای البوم عکس فقط یه چی الان جز هیون و یونگی برنامه مین و شین چیه دقیقا؟؟؟؟ببخشید
پاسخ: خدا ببخشه ...منم نمیدونم عزیزم.


آرامیس
ساعت13:22---13 اسفند 1393
چقدددددددر مودبن این دوتا.هیچول یاد بگیر با اون سنت :|
پاسخ:خخخخخخخ بد تیکه ی بود!


هانیه
ساعت0:53---13 اسفند 1393
ممنون پوران جون. مین هم که امشب تشریف آوردن کره. یعنی اگه موهاشو درست نکنه ،شخصا میرم کره با ماشین شماره 10 واسش میزنم. من فک میکردم این موهای هپلی اش فقط رو اعصاب منه بعد دقت کردم دیدم زیر هر پست تویتر و ایسنتاش چند نفر دارن التماس میکنن که اون موهاشو کوتاه کنه.تو فن میتینگ هنگ کونگش هم بویسا رسما گفته بودن. عجب گیری داده ها. کاسه صبر من یکی که لبریز شده
پاسخ: سلام عزیزممم. داری میری کره میشه منم ببری عایا؟


نسترن
ساعت23:09---12 اسفند 1393
وای چقدر مینهیوک هی هر روز آقاتر ازدیروز میشه!
مرسی
پاسخ:بعله! هر روز بهتر از دیروز :) خواهش نسترن جون!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 12 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com