I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.04

cnbluegt: Good morning ㅋㅋㅋ Look at my wrinkles ㅋㅋㅋㅋ
Who hit me when I was sleeping? My dark circles are getting worse

صبح بخیر..چین و چروک صورتم رو ببینید!

وقتی من خواب بودم کی بهم ضربه زده؟ حلقه ی سیاه زیرچشمم بدتر شده!

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت1:38---16 اسفند 1393
:|
چیکار بچم دارین شماها؟؟؟ باز دوروز نبودما!!!
ولی میگین زن و بچه و این حرفا با اینکه الکیه بازم دلم می گیره
پاسخ: شوخی میکنیم بابا...بیخیال!


رز
ساعت14:26---14 اسفند 1393
سلام ممنون پوران جونیم خسته نباشید
پسرم تو دیگه داری مرد یه خونه میشه بجای اینکه با سرو صورتت باز کنی برو پی یه لقهمه نون حلال واسه زن و بچت
(میگم دختره دست بزن نداشته باشه زده چشم بچه رو اینجوری کرده باشه؟ )
پاسخ:سلام عزیزمم ممنونم :) خخخخ بزار از اخرین روزهای مجردیش استفاده کنه!!!


آرامیس
ساعت12:10---14 اسفند 1393
فقط روزا رو حساب کردم
پاسخ:دم شما گرم بانوووو


آرامیس
ساعت22:59---13 اسفند 1393
خوب منم که نصف سن تو رو دارم چش و چالمو اون شکلی کنم صورتم چروک میشه.نکن پسرم.آورین
پاسخ: خخخخخ ایول آرمی!!! تو هم شدی یونگ؟ چطوری سنت رو حساب کردی؟ :))))


نسترن
ساعت22:28---13 اسفند 1393
خدایی اگه انقدر صورتشو چپکی نکنه و ابروشو بالا نده چروک نمیوفته! خب عادیه وقتید ادم ابردشو میبره بالا چروک بشه! هیونم زیادی حساس شده! :دی
پاسخ: اره به سیاهی دور چشمش زیادی حساس شده!!! البته بقول خودتم خودشو اینطوری نکنه صورتش چروک نمیوفته خخخخخ


houra
ساعت22:17---13 اسفند 1393
اوخي پسريم چش شده چرا زير چشمش كبودشده خيلي ممنون
پاسخ: کبود نیس...تیرگی دور چشم طبیعیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 13 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com