I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.04

Minhyuk is in love with bunnies - KBS Brave Family in Laos Stills

سه عکس از مین هیوک برای برنامه ی Brave Family


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت1:32---16 اسفند 1393
پوران مردم گیر نمیدن خودش همیشه میگه من دوس دختر میخوام! با این کاراش... بچم منحرفه
پاسخ: ایهاناس دوست دختر میخواد! براش بیابید!


هانیه
ساعت9:35---14 اسفند 1393
آخه خرگوشم کوچولو و بانمکه.ولی خدایی من هیچ وقت ادمی به جذابیت و گیرایی مین تو بعضی از ورژن های موهای کوتاهش ندیدم.سایت soompi عکس رو گذاشته و براش عنوان cuteness overload
گذاشته. نصف ملت هم تو کامنتای تویتر سایت براش غش کردن.نگران شدم همون موهاش بلند باشه بهتره لآقل کمتر جلب توجه میکنه.چشم میخوره بچه
پاسخ: اره دیدم خخخخ اره بزار با موهای بلندش حال کنه!


آرامیس
ساعت22:42---13 اسفند 1393
آخ من روانی این عکساشم.آخه پسر خوب چرا خرگوشا رو در موقعیت عکس سومی قرار میدی؟ همین کارا رو میکنی که همش دلت دوس دختر میخواد دیگه

پاسخ: خداشاهده منم عکسه رو دیدم همینو گفتم خخخخخخخ گفتم همین کارا رو میکنی ملت گیر میدن دوست دختر میخوای!!!!


هانیه
ساعت22:33---13 اسفند 1393
یکی از سایتا زیر این عکسا پرسیده بود مین جذاب تره یا خرگوشه، خرگوشه حتی یه رای هم نیورد. فقط اون موهاش!!
پاسخ: خخخخ خب انتظارم نداشتیم مین از یه خرگوش کم بیاره!!!!!!!


houra
ساعت22:21---13 اسفند 1393
خخخخخ يلي با نمك بود ممنون
پاسخ: ^ـــــــــــــــــ*


کوثر
ساعت21:23---13 اسفند 1393
خرگوش سمت راستیه قشنگ تره
پاسخ: موافقم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 13 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com