I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.05

leejungshin91: #afterwork Lately it seems so cloudy..ㅠㅠ 

بعد از کار...اخریا هوا خیلی ابریه...

(پ.ن: شین کت مین رو پوشیده یا مین کت شین رو؟؟؟؟)


نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت22:36---14 اسفند 1393
اینکه همون کت پروانه ایه اس! ))))))))))))
شاید دوتاشون شبیه هم خریدن! :دی

پاسخ: لباس مشترک؟! دوتا شبیه هم؟! همیشه برام سواله! کدوم درسته!


aliran
ساعت22:25---14 اسفند 1393
راست میگی ها و فک کنم شین کت مثل اون پوشیده
پاسخ: نمیدونم شایدم کت شینه! مین برای عکس برداری پوشیده! شایدم دوتاس!


آرامیس
ساعت19:25---14 اسفند 1393
فکر کنم شین کت مین رو پوشیده چون مین اینو تو یه عکس برداری پوشیده بود. حتما کت مینه دیگه.هوم؟
ولی خیلی قشنگه من خوشم میاد. البته فک کنم تن من بهتره تا شین و مین
پاسخ: نه!!! شایدم شین لطف کرده کتش رو به مین داده که برای عکس برداری بپوشه!!! خخخخخ اره به شما بیشتر میاد ^ـــــــــــــ^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 14 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com