I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.06

CNBLUE’s Lee Jungshin has been set to join the cast lists for SBS’ upcoming program, ‘Fashion King Korea Season 3′.

حضور جونگ شین در برنامه ی تلویزیونی "پادشاه مد کره"

جونگ شین قراره توی فصل سوم این برنامه که از شبکه ی SBS پخش میشه حضور داشته باشه! توی این برنامه ی تلویزیونی 8 هنرمند همراه طراحهای برتر, گروه تشکیل میدن و هرهفته باهم رقابت میکنن! و هرهفته گروهی که پایین ترین امتیاز رو بگیره حذف میشه! پخش فصل سوم این برنامه از اواخر ماه مارس اغاز میشه.

 



نظرات شما عزیزان:

آرامیس
ساعت18:11---16 اسفند 1393
شین تو این شو واقعا عالی شده بود.شاید آدم این لباسو ببینه با خودش بگه چه لباس بی خودی! ولی وقتی آدمی مثل شین میپوشدش فوق العاده میشه!
من یه تیکه از یه برنامه از شین دیدم. با یه نفر (key شاینی؟) نشستن پشت میز و عکاسا هم هی ازشون عکس میگرفتن.فک کنم قرار بود یه جا مجری بشن.این چی بود؟
پاسخ: فوق فوق العاده!!! نمیدونم آرمی من ندیدم این ویدئو رو!!! الان اینقدر سرگرم شدم به وب بزور میرسم!!!


مهسا19
ساعت1:52---16 اسفند 1393
خدایی شین جون میده برا مدل بودن ولی بازم یه برنامه دیگه من مردم :|
پاسخ: واقعا!!!! جونگ شینی فایتینگ!


aliran
ساعت1:03---16 اسفند 1393
جونگ شین بهش برسن خیلی خوشتیپ میشه ها
پاسخ: ماشالله همیشه خوش تیپه!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 15 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com