I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.07

نهمین سینگل ژاپنی CNBLUE در راهه!!!!!

یه خبر فوق العاده برای تمام کسایی که فکر میکردن با شروع کنسرت های سولوی یونگ هوا,فعالیت گروه کم میشه.

نهمین سینگل ژاپنی سی ان بلو به اسم "White" قراره 8آپریل (دقیقا یک ماه دیگه) توی سه ورژن متفاوت منتشر بشه!!!

این آلبوم 4ترک داره:

WHITE  
 STAY SOBER  
 IRONY  
(WHITE(Instrumental

 

عکس های کاور آلبوم:

 

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:27---22 اسفند 1393
خب شبیه حناست دیگه
اوه اوه پس فعلا فیس پیدام نمیشه...
پاسخ:)))))


مهسا19
ساعت1:18---21 اسفند 1393
پوران خیلی انتقام سختی گرفتی از من ها! دوست دخترش :|
به نظر منم کلاه یونگ خوبه! شبیه حنا دختری در مزرعه است (نمی دونم قبلا گفتم یا نه) باحاله نه ولی جدی دوسش دارم
پاسخ: حالا میبینی من انتقام گرفتم یه یونگ میگی حنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگر نیای فیس!!!


لاله
ساعت21:10---17 اسفند 1393
خوحال شدم بالاخره یه خبری ازگروه شنیدیم.چرا یونگ به این گلاه گیر داده همش رو سرشه اصلا بهش نمیاد
پاسخ: نمیدونم والا...معمولا یونگ یه 5/6 ماه به یه مدلی گیر میده!!!


لی بونا
ساعت17:59---17 اسفند 1393
وای خیلیییییییییی خوشحال شدم.
ممنون از خبر عالیتون
پاسخ: خواهش میکنم خانومی :)


نسترن
ساعت17:19---17 اسفند 1393
به اسم آهنگاشون میاد که از این آهنگای آروم و عشقولانه باشه که من دوست دارم! ^__^
ولی راست میگین سه تا کمه
پاسخ: خییییییییییییییلی هم کنه :'(


رز
ساعت15:05---17 اسفند 1393

سلام خسته نباشید پوران جون
این عیدی شیرین سی ان بلو رو به همه بویس ها مخصوصا شما تبریک میگم
دل تو دلم نیست اسم آهنگ هاشون آلبوم بدجور هولم کرده میخوام زوتر بشنوم

پاسخ:سلام عزیزممم ممنونم :* عجببببببب عیدی توپی!!!!!! ایشالله هرسال از این عیدی ها بگیریم!!!! اره منم بی صبرانه منتظر البوم جدیدم!



مهسا19
ساعت1:25---17 اسفند 1393

هیونم که گیتار سبزشو ول نمی کنه یونگ ورداشته چوب درام (اسمشون چیه؟) مینیو ککک
پاسخ:شما که خوب میدونی هیون نمیتونه دوست دخترش رو تنها بزاره!!!! (نمیدونم منم خخخخخ)



مهسا19
ساعت1:24---17 اسفند 1393
واقعا خبر خوبیه! خیلیم ماه شدن
پس آلبوم کره ایشون کی میاد؟
من دیشب داشتم فک می کردم هدر وبو نباید با سایت ژاپنی تنظیم می کرد هادی خیلی تکراری شده امروز خبر سینگلشون اومد
پوران معمولا همین تعداد آهنگ داره دیگه!
پاسخ:خبری نیس فعلا. مهسا اهنگ بیشتری میخوام خبببب ....همش 3تا؟؟؟؟؟؟؟


کوثر
ساعت23:22---16 اسفند 1393
سلام ببخشید میشه یه اطلاعاتی از برادر یونگ هوا بدید از اقا محمد رضا پرسیدم گفتند از شما بپرسم من شنیدم 4 سال از یونگ هوا بزرگ تره ولی اصلا بهش نمیاد راستی یونگ هوا 25 سالشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام عزیزم اطلاات زیادی توی وب ها نیست! در همین حد که 4سال بزرگتره ازش! یونگ متولد سال 1989! یعنی میشه 26 سالش! ولی میدونی که کره ایها اون 9 ماه رو حساب میکنن برای همین همیشه یه سال بزرگتر میگن سنشون رو! یونگ میگه 27 سالشه!


hanieh
ساعت23:22---16 اسفند 1393
وایییییییییییییییییییییی من الان سکته میکنم از خوشحالی چقدر دلم براشون تنگ شده بود
عکسا و اسم سینگل هم عالی بود
وایییییی تا یک ماه دیگه نمیتونم صبرکنم
پاسخ: اره خیلی خوبه که البوم جدید دارن! واقعا کمبودش حس میشد!


نسترن
ساعت22:30---16 اسفند 1393
واااای آخجون! ^__^
دلم خیلی تنگ شده بود!
چقدر عکسشون خوشگلهههههههههه!
پاسخ: اره خیلی خوبه! بشرطی که یونگ دست از سر این کلاهه برداره!


آرامیس
ساعت19:12---16 اسفند 1393
راستی چه اسم قشنگی داره.خوشم اومد.
آخ جون هدر جدید
پاسخ: واقعا اخ جووون!!! اره اسمش خوبه فقط نمیشد یه دوتا اهنگ بیشتر داشته باشه!؟؟؟؟


آرامیس
ساعت18:13---16 اسفند 1393
یعنی آلبومشون با همین تیپه؟ با تیپ یونگ مخالفم! میتونه بهتر از این بشه
پاسخ: باهات موافقم!! بسه دیگه این تیپ یونگی جان! تغییر بده عزیزممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 16 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com