I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.09

cnbluegt: Whoaa Udon

 

 

2015.03.09

cnbluegt:I want to perform
من میخوام اجرا کنم...


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت0:01---24 اسفند 1393
میدونم عزیزم شوخی می کنم اگه تو با من مشکل داشتی که انقد باهام خوب نبودی
پاسخ:قربونت عزیزمممم :*


مهسا19
ساعت0:56---23 اسفند 1393
تو کلا با من مشکل داری :| دلم میخواد هرچی به یونگ بگم!!!!!

پاسخ:مهسا!!!!!!!!!!!!! من واقعا اینطوری؟ من؟ پورانماااا


مهسا19
ساعت2:30---22 اسفند 1393
هیون هیچوقت تنها اجرا نمی کنه پس میشه همون کنسرت سی ان!
خب نبر به خود اوپا یونگم میگم برام بلیط بفرسته (آیکون زبون درازی)
چرا هرچی من میگم سریع عصبانی میشی بقیه میگن هیچی نمی گی؟ اصلا ببینم جواب بقیه رو ندادی من میدونم و تو :|
پاسخ: عصبانی چیه من الان نیشم تا بناگوش بازه خخخخخ اخه فقط تو نسبت به هیون اینقدر حساسی!!!


مهسا19
ساعت1:26---21 اسفند 1393
پوران حالا دیگه میخوای تنهایی بری کنسرت هیون؟ داشتیم؟!!!!
منم دلم سی ان میخواد خیلی دلم تنگولیده! میدونین چندوقته اجرا نداشتن؟ خیلیییییییییییییی وقتهههههه
پاسخ: شما دلت سی ان میخواد نه هیون!!! جریمه ی تخریبه یونگه! نمیبریمت!


آرامیس
ساعت19:20---20 اسفند 1393
ایشششش!پوران؟ خودم و خودت و هیون؟ پس ما چی؟
پاسخ: ای وایییی خاله آرمی جاموند!!! عاقا من شرمنده ام فکر نمیکردم به این زودی برگردی وب :)


نسترن
ساعت22:55---19 اسفند 1393
چشم حتما!شمت که رو چشم ما جادارین! فقط یه آماری برای من بفرستین از بجه های وب چون باید برای بلیطا برنامه ریزی کنم! )))))))))))))))
پاسخ: اممممم خب اگه بخوان منصف باشم و دوستامو بگم باید یه 50 تایی بگیری برامون :) ولی خب اگه کلی در نظر بگیرم باید یه 2000 تایی بلیط بدی! میگم میخوای حالا فقط برای خودم بده و خودت و هیون وسلام! نظرت چیه؟‌D:


آرامیس
ساعت22:06---18 اسفند 1393
منم میخوام اجراهاتون رو ببینم!
پاسخ: منم همینطور هقققق هققق


نسترن
ساعت20:44---18 اسفند 1393
من حاضرم به طور داوطلبانه یه کنسرت برای هیون برنامه ریزی کنم! :دی
این حرکت کاملا فداکارانه اس! فقطم به خاطر هیون! اصنم خودم دلم نمیخاد گیتار زدن هیونو از نزدیک ببینم!
پاسخ: بابا خیلی مردی!!! ایول!!! اصن این حرکت فداکارانه ات زد لهمون کرد!!!! فقط بچه های وب حق آب و گل دارن! برای ما بلیط جدا بفرست لدفا :) خدا خیرت بده!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 18 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com