I.Boice | Iranian Boice Community


قسمت های پخش نشده از تلویزیون مستند کمپانی اف ان سی که 5 قسمتشو گذاشته بودم اینم دو قسمت آخرش

 

بخش ششم 186 مگابایت UploadBoy UploadBaz
بخش هفتم 467 مگابایت UploadBoy UploadBaz

نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت1:28---21 اسفند 1393
عالی مرسیییی
اینفینیت چه ربطی به سی ان داره؟! ولی خیلی گروه دوس داشتنی و خوبین آهنگاشونم خیلی خوبه
پاسخ: خواهش میکنم ، دو سه تا آهنگ از اینا شنیدم بد نبودن :ی


yas
ساعت12:05---20 اسفند 1393
این برنامه انگار یه فصل دو هم داره.من خیلی گشتم ولی پیداش نکردم فقط چندتا تیکه ی cnblue رو تونستم از ی.و.ت.ی.و.ب پیدا کنم و ببینم
پاسخ: اگه اینطور که میگی باشه ویدئو های اصلیش به احتمال زیاد میاد :)


aliran
ساعت1:26---19 اسفند 1393
سلام.با توجه به کیفیت خوب اطلاع رسانی اخبار و کنسرت ها می خواستم یه پیشنهاد بدم اونم اینکه اگه امکانش هست و دوستان استقبال کردن لطفا اخبار و موزیک های گروه infinite رو هم پوشش بدین با تشکر
پاسخ: سلام ، شرمنده اینجا انجمن هواداران CNBLUE هست و ما امور سایر گروه ها رو پوشش نمیدیم ، برای دنبال کرده گروه های دیگه میتونید به سایت پراکلز یا وبلاگ های مربوط به اون گروه مرجعه کنید :)


aliran
ساعت22:45---18 اسفند 1393
ممنون.زحمت کشیدی
پاسخ: خواهش میکنم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمدرضا ׀ تاریخ: دو شنبه 18 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com