I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر....

قبلا از کم و کیف این اتفاق براتون گفته بودم که روز اول مارس cnblue به متروی سئول رفت و بعد از یه سفر کوتاه زیرزمینی به محله Myeongdong رفتن و یه فن میتینگ و اجرای کوتاه خیبابونی رو داشتن.

این برنامه از شبکه KBS پخش شده و اینیم که دانلود می کنید زیرنویس انگلیسی داره!

این هم از اون ویدیو هایی که نباید از دستش بدید.

حجم:46MB

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت5:20---17 فروردين 1393
نظر بعدیم نیومد یا خودتون تاییدش نکردین؟

چشم حتما سر می زنم مرسی

چطور مگه؟ آخه یهویی پرسیدین! حالا چرا یه دفعه به سن ماها گیر دادین؟ من 20سالمه (ولی شما همون 19 حساب کن =)) ) میشه بپرسم خودتون چندسالتونه؟
پاسخ:خانم محترم اینجا یه مکان عمومیه,جای پرسش پاسخ این جور سوالات نیست................. {تقریبا هم سنیم^_^}


مهسا19
ساعت5:42---16 فروردين 1393
ببخشید من حواسم پرته! عنوان پستو دید به محتواش دقت نکردم مشکلم حل شد مرسی

من همش قاطی می کنم که با شما چه جوری صحبت کنم و با چه لحنی بنویسم! آخه تا حالا با هیچ بویس پسری تو نت اونم از نوع مدیر وبش حرف نزدم اگه سوتی دادم ببخشید...
پاسخ:فکر کنم تا الآن با هیچ پسری صحبت نکردید^_^ مهم لحن شما نیست مهم منظور شما بود که دوستانه نظرتون رو بیان کرده بودید. در ضمن یه جوری می گید بویس پسر که انگار هشتمین چیز عجیب دنیا رو پیدا کردید$$


مهسا19
ساعت5:40---16 فروردين 1393
راستی کلا برنامه هاتون 1صفحه است؟! پس قسمتای قبل از 3 (یعنی 1 و 2) برنامه کمپانی fnc کجاست؟!
پاسخ:قسمت های 1و2و3 همگی توی یه پست هستن.


مهسا
ساعت5:38---16 فروردين 1393
من جدید اومدم ها! فک کنم با یکی دیگه منو اشتباه گرفتین اصلا از این به بعد اسممو مهسا19 میذارم که اشتباه نشه

واقعا ممنون کارتون عالیه واقعا با مشکلات نت و دان و ... که تو ایران هست کار شما و آدمای مثل شما واقعا باارزشه! امیدوارم موفق باشید و ادا مه بدید راهتونو

ممنون
پاسخ:پس شما رو با یکی از دوستان قدیمیمون اشتبانه گرفتم! ببخشید و ممنون. به cnblue-irfans.ir هم سربزنید! ویه چیز دیگه خانوم ها معمولا از گفتن سنشون امتنا می کنن,خبریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مهسا
ساعت20:02---15 فروردين 1393
آخه حیفه

فک کنم اشکال از قالب وبلاگتون باشه! اگه عوضش کنید شاید درست شه! یه قالبی بذارید که تهش شماره ی ص های قبلو داشته باشه!

یعنی همینو فارسی بنویسم؟

راستی برام خیلی جالبه که یه پسر وب طرفداری زده! نه اینکه پسرا هوادارشون نباشنا! کلا پسرا زیاد حال این کارارو ندارن و بعضیاشونم لوس می دونن این کارارو که بیشتر دخترا می کنن!!!! خوشحالم می بینم شما اینجوری نیستی کلا هم ازتون برای وب باحالتون ممنونم
پاسخ:جالبه که بعد از این همه مدت این حرف رو زدید! برای افتتاح این فن کلاب دلایل زیادی داشتم و دارم ولی بیشترشون شخصیه,یه دلیلش این بود که خودم برای دسترسی به این اخبار و کنسرت و ... بد بختی ها کشیدم و دلم نمی خواست فن های دیگه به خاطر این مشکلات cnblue رو فراموش کنن!!!! تا الآن هم خیلی ها سعی کردن من و منصرف کنن از این کار اما نتونستن و حتی به بعضیاشون من چیره شدم و اونا هم فن cnblue شدن!!! الآن هم خوشحال میشم و قوی تر ومصمم تر برای ادامه کار این فن کلاب,وقتی که می بینم شما فن ها ازش راضی هستید!!! در رابطه با قالب هم درستش کردم.


مهسا
ساعت5:22---14 فروردين 1393
خیلی ممنون

چه جوری بریم صفحه های قبل وبلاگتون؟ آخه مثلا میرم تو آرشیو برنامه ها تا یه جایی داره ولی بقیه اش که تو صفحات قبلیه هیچ راهی برا دیدنشون نیست!
پاسخ:شرمنده خودمم نمودنم چه مرگشه,اما فعلا کاریو که میگم انجام بدید تا لنگ نمونید تا ببینم چیکارش می کنم# به انتهای آرس وبلاگ /شماره صفحه/pages/ رو اضافه کنید.


لی شین
ساعت11:50---2 فروردين 1393
ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:cnblue 2014,cnblue Guerilla Date, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com