I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.10

تاریخ پخش ورایتی شوی جدید شبکه ی KBS به اسم "Fluttering India" مشخص شد! توی این برنامه که جونگ هیون همراه چانگ مین, کیوهیون, مین هو ,سانگ گو و سوهو حضور داشتن از 10 ام ماه مارس پخش میشه,این عکس هم پوستر جدید برنامه اس :)

KyuLine: Lee Jonghyun (CNBLUE), Changmin (TVXQ), Kyuhyun (SUJU), Minho (Shinee), Sunggyu (Infinite), Suho (Exo 

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت1:00---23 اسفند 1393
آها از اون جهت اگه بخوای بگی که به جز هیون که عشقمه کیوهیون و سونگ گیو رو بدجور دوس دارم مینهوام پسرمه سوهوام بچه ی بدی نیست؛ از چانگمینم بدم میاد :| اون نبود خیلی خوب میشد!!! نمی دونم چرا هیون باهاش دوسته...
پاسخ: خخخخ من هیچ کدومشون رو خوب نمیشناسم! خیلی پیگیر سایر گروه ها نیستم


مهسا19
ساعت2:35---22 اسفند 1393
هردوشو
خواهش عزیزم؛ سونگ گیو رو خیلی دوسش دارم بچه ی خوبیه صداشم قشنگه لیدر خیلی ماهیم هست
پاسخ: منم فقط هیون و مینهو رو دوست دارم!


مهسا19
ساعت1:33---21 اسفند 1393
دوس دارم دوس دارم ^___^
سوُنگ گیو درسته پوران جون
پاسخ:چیو دوست داری؟ هیون رو یا برنامه رو؟ شایدم برنامه ی هیون رو :))) اره؟
مرررسی درستش میکنم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 19 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com