I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.10

JYHeffect: what should I eat

چی باید بخورم......

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:39---22 اسفند 1393
آهاااااااااااااااااااااا یعنی الان خیلی زیر پوستی هیونو تخریب کردی دیگه نه؟؟؟؟ پس اون آهنگایی که شما میشنویو ارواح ساختن؟برنامه ها و فیلما و ... رو برادر دوقلوش رفته؟ اگه وایتو گوش بدی من میدونم و تو چون هیون ساختتش! فقط میتونی تا نصفه لیریکشو بخونی چون با یونگ گفته :|
ببین درمورد هیون اصلا جنبه ی شوخی ندارما بد بهش بگی پشیمون میشی
(ناراحت نشیا شوخی می کنم عزیزم )
بعدم چطور یونگ وقت عکس گذاشتن داره 10 تا 10 تا از خودش!!!!!!!! اونم اگه قشنگ بودن دلم نمی سوخت...
پاسخ: خخخخخ ناراحت چیه داریم شوخی میکنیم! من و تو کی توی وب جدی حرف زدیم :))) وایت رو هم دلم میخواد شونصد بار گوش کنم! چیکار داری!!


مهسا19
ساعت1:34---21 اسفند 1393
بیا پوران میگم بلد نیست غذا بپزه ناراحت میشی! هیون هی عکس غذا میذاره این تازه میپرسه چی بخورم!!! حتما آخرشم زنگ زده رستوران براش غذا آوردن!
پاسخ:عزیزممم یونگ وقت اضافه نداره که به فکر کردن راجع نوع غذا بگذرونه! :))) مهسا خیلی دوست دارم باهات بحث کنم خخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 19 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com