I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.09

آلبوم عکس های دیروز یونگ,مین و شین -  بازگشت از توکیو

 

2015.03.08

این چند عکس هم برای دو روزه پیشه که هیون تنها و بدون منیجر به توکیو رفته!!! اجتمالا سفرش تفریحیه.


نظرات شما عزیزان:

Nikoo
ساعت18:19---19 اسفند 1393
این گیتاره هیون چه دلبریی میکنه
پاسخ: ای بابا این دوست دختر هیون هم دردسره ها


saba
ساعت16:44---19 اسفند 1393

سلام اونی

از ساعت یک تاحالا دارم هی داستان هارو پی دی اف میکنم وب سی ان بلو استویز هک شده گفته طرف تافردا حذفش میکنه منم چند روزه خبر نداره طرف که کل داستانارو کپی کردم وپی دی اف کردم

یعنی حدود 20تا داستان سی ان رو میخواد نابود کنه نامرد!

خلاصه همشونو با کمک بچه ها وب ما جمع کردیم ومدیرای اون وب هم دارن میبینن چیکار کنن وب به فنا نره واما دیگه چشام نمیبینه انقد زل زدم به ورد وپی دی اف

عکسا خیلی خوب بودن مخصوصا مال پست بالا که یونگ ماسک داشت یعنی عاشق ماسکش شدم


پاسخ: سلام صبا. ای بابا یارو چه سمجیه! ببینم این همون قبلیه؟؟؟؟ مریضن بعضی ها بخدا...چه فایده ای برای اون داره اخه!!!! ایول چه خوب که از داستان ها کپی داری! اتفاقا اونروز که گفتی بهم دانلود کنم وبتون بالا نمیومد! امروز اومدم اون دوتایی که گفتی رو دانلود کردم. صبا میخوام برات عیدی ماسک بخرم! در رنگ ها و سایز های متفاوت!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 19 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com