I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.10

JYHeffect: Thank you Twitter, I’ll do it at home by myself 

ممنونم تو*ییتر,من توی خودم توی خونه بازی میکنم!

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:43---22 اسفند 1393
برا مینی نفرستادن؟ چرا هیون نذاشته عکسشو پس؟
من با همشون بازی می کنم حرفیه؟
منو نمی تونی گولم بزنی
پاسخ: چرا صددرصد برای همه فرستادن! نچ حرفی نیس فقط منم ببر


رز
ساعت10:45---21 اسفند 1393

سلام پوران جونم خسته نباشید
یه موضوعی یکی دو ماه ذهنم رو مغشوش کرده
اونم رابطه چواا و یونگ
یونگ تو تویتش تولد چواا تبریک گفت
و گفتش امروز تولد عشقمه
و چواا عکس یه لباس زوجی که تنه خودش و یونگ بوده گذاشته زمینه تویتش من توییت چواا هارو از خیلی وقت پیش داشتم مطمئنم خودشه حتی یه بارم به خاطر رز های سفیدی که یونگ فرستاده گفته خیلی دوست دارم گل یونگ
بعد تو اجرای مشترکشون که لاو لایت رو اجرا میکردند با گیتار رفت جلو تو چشم های چواا نگاه کرد واسش آهنگ خوند و خیلی چیزای دیگه ماجراشون چیه شما میدونید؟

پاسخ:سلام خانومی! چی بگم! من از توییتی که میگی خبر ندارم! توی اون اجرا هم من میزارمش پای اینکه خواسته جنتلمن بازی دربیاره خخخخ!! یونگ بنظرم اون کار رو بدون منظور انجام میده! راستش دلم نمیخواد به این موضوع فکر کنم D: خیلی هم چواآ رو نمیشناسم ولی من یبار توی یه وبسایت رسمی دیدم اینها اصلا صفحه توییتر ندارن! مطمئنی تو؟


یونگ رو توی این زمینه نمیتونم جدی بگیرم! چون رفتارش با دخترا عادی و صمیمیه!!


مهسا19
ساعت1:41---21 اسفند 1393
خسیس نباش دیگه یونگ بیا باهم بازی کنیم ^____^
چه خوشگله منم میخوام!
پاسخ: برای هیونم فرستادن! میتونی مال اونو برداری عزیزممم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 20 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com