I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.11

jyheffect89Heard that I’m awarded #1 at Gaon Weibo Chart for 16 consecutive week!!! Hehe, thanks to everyone, I feel really really blessed. I’m touched
To commemorate my 16th #1 winning, I’ve prepared a drawing, a gift to convey my sincere gratitude

شنیدم که من جایگاه اول چارت گایون رو برای 16امین هفته بردم!!!! هههه از همگی ممنونم! من واقعا واقعا احساس خوشبختی میکنم.احساساتی شدم.به مناسبت 16 امین پیروزیم...من یه نقاشی به عنوان قدردانی صمیمانه اماده کردم!!

(پ.ن: یونگ جان شما 16 هفته اس داری این خبر رو میشنویاااا )

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:46---22 اسفند 1393
خب برادر من همین نقاشیارو میکشی که پشت سرت اون حرفارو میزنن دیگه! بعد مام باید ملتو راضی کنیم با بدبختی و سختی!
پاسخ: اوه اوه ...


آرامیس
ساعت22:03---21 اسفند 1393
راس میگی.میریم تو فاز حمایت از یونگ.این بچه قلمبه استعداده.چشم حسود کور
پاسخ: یعنی روانیه این فاز برداشتنتمممممم...یه دونه ای!!!!


کیارا
ساعت20:34---21 اسفند 1393
وااااااااااای عالی بووود حرفت
کلی خندیدم راس میگی مرغی که کشیده بود یادم رفته بود
پاسخ: خخخخخخ اونم چه مرغی!!!! :)))))


آرامیس
ساعت18:36---21 اسفند 1393
خوبه.خوبه.اینکه به بچه کاغذ بدی بگی نقاشی بکش روش خوبی برای ساکت کردن بچه های بیکاره!
پوران جان یه جا گفته بودن اون ماره و شمشیره و اینا رو برای checkmate کشیده.
پاسخ: دست از تخریب یونگ بردار..ملت میخونن بد عادت میشن! از فردا همه میخوان تخریبش کنن من تنهایی قادر به حمایت نیستماااا. اره منم خوندم چند جا..بنظر بی ربط نمیومد! مار و شمشیر و...


کیارا
ساعت1:27---21 اسفند 1393
اصلا اون بارکده داغووووونوممممم کِــــــــــــــــرد
وای نقاشیاشو
چقد خشن شده مار و شمشیرو کیو میخواد نابود کنه
پاسخ: تاثیر اون سریال هاس که میبینه! وگرنه قبلا مرغ و... میکشید :)))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com