I.Boice | Iranian Boice Community


اینم ورایتی شوی مین هیوک به نام Brave Family که دو روز پیش قسمت اولش با زیرنویس انگلیسی از شبکه KBS WORLD پخش شد

برنامه خیلی جالبیه از دست ندید

این برنامه رو با سه کیفیت گذاشتم چون کیفیت بالاش فوق العاده حجمش زیاده ولی اونم گذاشتم که اگه کسی با حجمش مشکلی نداشت دانلود کنه

 

Brave Family EP1 UploadBoy UploadBaz
720p - 1.5 GB Download Download
480p - 623 MB Download Download
360p - 371 MB Download Download

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت0:04---24 اسفند 1393
نظر من نیومد؟ همونکه گفتم لینک یو*تیشو بده برا حمایت بریم اگه زحمتشو بکشی ممنون میشم
پاسخ: جواب دادم :)


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت12:39---22 اسفند 1393
وقت غذا خوردن همه میگفتن ما تا به حال غذا به این بدی نخوردیم.ولی من همه ش به این فکر میکردم که سی ان تو ژاپن خیلی بدترش رو هم خوردن! آخیش! بالاخره فهمیدم سر غذا چی میگفتن که این قد میخندیدن.با ترجمه یه چیز دیگه ست.ولی من 6 قسمت بدون تر جمه دانلود کردم.حالا چیکار کنم !
پاسخ: عجله دارید همین میشه حالا باید باقیشم با ترجمه دانلود کنین :D


مهسا19
ساعت2:48---22 اسفند 1393
وای خیلی خوبه توام خیلی خوبی ^___* ممنون
لینک یوتیشو بذار بی زحمت مام بریم حمایت
تقلبی نیستو خوب اومدی
پاسخ: https://www.youtube.com/watch?v=te6lTURRLA8 اینم لینک یوتیوب ، بریزین سرش :D


aliran
ساعت22:23---21 اسفند 1393
ای کاش ترجمه فارسی میزاشتین
پاسخ: فعلا امکانش نیست :)


آرامیس
ساعت18:21---21 اسفند 1393
ممنون.من با اینکه اصلش رو داشتم بازم دان کردم. با زیرنویسش یه چیز دیگه ست
پاسخ: خواهش ، اینم اصله تقلبی نیست :D


لاله
ساعت16:29---21 اسفند 1393
دستت درد نکنه که کیفیت بالا گذاشتی کیفیت پایین اصلا خوب نیست ممنون
پاسخ: برای اینکه دوستان با حجم مشکل نداشته باشن 3 کیفیت گذاشتم پیشنهاد خودم کیفیت 480 هست که هم از نظر کیفیت هم از نظر حجم به صرفه تره :)


هانیه
ساعت13:50---21 اسفند 1393
شبکه kbs به نظرات ببیننده هاش خیلی اهمیت میده و ادم ها رو برای حضور در شوها براساس درصد جذب مخاطب انتخاب میکنه.مطمءنم خیلی از بویسا بیننده این برنامه اند اونم فقط به خاطر مین ولی مثل همیشه خاموشن.امیدوارم اونایی که امکانش رو دارن تو کامنت های یوتیوب این کانال از مین به شدت حمایت کنن تا شانس حضور بچه های سی ان تو وریتی شو ها پایین نیاد.فعلا که توجه همه به پیش نمایش قسمت بعد جلب شده و همه کامنتها تو اون مورده
پاسخ: منم امیدوارم حمایت بشه :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمدرضا ׀ تاریخ: پنج شنبه 21 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com