I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.12

cnbluegt:  be careful not to catch a cold

مراقب باشید سرما نخورید...

لینک مشاهده ویدئو

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:49---22 اسفند 1393
الان جای بحث باهات دارم ولی جدی منم نگران هیون شدم! دختره تا سال بعد روانی تحویلمون نده بچه رو خیلیه :| خدایا خودت مراقب اوپامون باش...
پاسخ: مهسا مهسا من شوخی کردم!!!! من هیچ بحثی ندارم!


Zahra^Boice
ساعت23:00---21 اسفند 1393
الان این چی بود
پاسخ: یک عدد هیون که بعد از ازدواج یه فازش کم شده!!!!!


نسترن
ساعت21:50---21 اسفند 1393
خخخخخخخخخخخ!
زندگی متاهلی بش ساخته ها1 ))
پاسخ :))))


آرامیس
ساعت18:34---21 اسفند 1393
این هیون حالش خوبه؟ زیادی بهش خوش گذشته
پاسخ: حرفی ندارم :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 21 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com