I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.12

حضور امروز جونگ شین و مین هیوک در دومین افتتاحیه ی K-Star Road

 


نظرات شما عزیزان:

آرامیس و دارتانیان :|
ساعت22:41---22 اسفند 1393
با مهسا موافقم.چون کت کوتاه به آدم قد بلند نمیاد.فقط به آدمای قد..... یعنی به یونگ میاد دیگه .اوا راستی من فاز حمایت بودم الان. ولی چه کنم تا میام از شین و مینی حمایت کنم حمایت از یونگ رو زمین میمونه
پاسخ: خب از مینی حمایت نکن! شما همون از یونگ حمایت کن که رو زمین نمونه :)))))


مهسا19
ساعت2:52---22 اسفند 1393
جونگ شینی عشقه ولی مینی .... :| زیادی تیپ یونگی زده! این تیپا فقط به یونگ میاد جذابش می کنه به مینی اصلااااا نمیاد!!!!
پاسخ: به به مهسا و تعریف یونگ! واستا برم چیپس بیارم بعد بخونم....جذاب!!!! اوووو


کوثر
ساعت22:18---21 اسفند 1393
ممنون به خاطر عکس ها
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم


نسترن
ساعت21:52---21 اسفند 1393
وای موهای شین چه خوب شده!
پاسخ: کاملا موافقم! یکی بیاد منو جمع کنه! امروز همش دور شین گشتم!


آرامیس
ساعت18:33---21 اسفند 1393
اصلا تیپ بچه ها خصوصا شین زده بقیه رو داغون کرده.خصوصا بعضیا رو
پاسخ: نخیرم بعضی هنوزم جذابن حتی با اون تیپ داغونشون :))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 21 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com