I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.12

MR_KANGGUN: It’s been a month since I’ve returned from Laos’ ‘Salt Village’!! I wonder how are Salt and Pepper (the bunnies) doing now in Laos… Are they eating well? (you) did not secretly leave the house and are having a hard time right? Are you still stealing food from your mom to eat? Seems like I miss you, see you during tomorrow’s broadcast 

 

یه ماه از زمانی که از لائوس (روستای نمک) برگشتم,میگذره!!! من متعجبم الان خرگوشه با نمک و فلفل توی لائوس چیکار میکنه..خوب غذا میخورن؟ شما (خوگوش ها) مخفیانه خونه رو ترک کردین و زمان سختی رو میگذرونین ,درسته؟ شماها هنوزم برای غذا خوردن,از غذای مادرتون میدزدید؟ بنظر میرسه دلم براتون تنگ شده,توی پخش فرداشب مبینمتون!

 


نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت15:09---22 اسفند 1393
من اصن میگم این مینهیوک که پول داره! بره یه باغ وحش تاسیس کنه!
من پولامو همه رو دادم برا اون کنسرت هیون وگرنه براش خودم افتتاح میکردم )))))))))))
پاسخ: خخخخخ ایول نسترن!!!! دوستان بیاید دست بدیم به دست هم برای مینی باغ وحش بزنیم!


مهسا19
ساعت2:53---22 اسفند 1393
نمک و فلفل
پاسخ:))


نسترن
ساعت21:54---21 اسفند 1393
من میدونستم مینهیوک به این خرگوشا نظر داره!
آخی دلشم تنگ شده براشون!
با خودش میوردشون خب!
پاسخ: خخخخخ خرگوش و گربه در کنار همدیگه! یه لاکپشتم بخره ستش تکمیل میشه!!


houra
ساعت21:11---21 اسفند 1393
خودشم عين خرگوشه خيلي با نمك شده خيلي ممنون
پاسخ: خواهش عزیزمممم


آرامیس
ساعت18:33---21 اسفند 1393
پوران جان فکر کنم منظورش اینه که اسم خرگوشا فلفل و نمکه. اسم گذاشته واسشون :|
پاسخ: اره ارمی درست میگی درستش کردم ^ـــــــ^ مرررسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 21 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com