I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.12

جونگ شین و کی (شاینی) مجریای جدید هفته ی آینده ی برنامه MCountDown

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت1:13---23 اسفند 1393
بیا باهم بریم ولی خیلی به شین نزدیک نشو :|
آرمی :| تو دیگه چرا؟؟؟؟

پاسخ: نخیرم شینو میخوام


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت22:44---22 اسفند 1393
هیچی خواستم بزنم ایدول مردمو نابود کنم گفتم یه وخ زشت باشه
پاسخ: خخخخخ بیا خیالت راحت شد مهسا!!!


houra
ساعت22:05---22 اسفند 1393
خيلي خيلي ممنون
پاسخ: خواهش عزیزممم


مهسا19
ساعت3:05---22 اسفند 1393
به به شین من چه جوری برم پیشششش؟؟؟ ای خدا من سی ان از نزدیک میخواااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااام................
خیلیم خوب کیم دوس دارم
این آرامیس چی میگه؟ به منم بگین فضولیم گل کرده
پاسخ: اگه منو نبری نمیشه بریااا..آرمی بیا بگو بهش..


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت22:06---21 اسفند 1393
ماشالللاااااا هزار ماشالا قد! حالا بیشتر توضیح نمیدم که چرا همچین چیزی یهو به ذهنم رسید .حیف که اینجا رو خانواده میخونه.وگرنه قضیه رو باز میکردم
پاسخ: خخخخخ جریان چیه؟ خاله خانوماااا خانواده کجا بود! همه مجردیم بوگووو راحت باش!!!


نسترن
ساعت22:06---21 اسفند 1393
کتش چه باحاله!
عجب تفاوت قدی دارنا )))
پاسخ: خیلی هم باحاله! خیلی بهش میاد! اره ماشالله ...قدش توی لوزالمعده ام!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 21 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com