I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.14

MR_KANGGUN: Lee Donggun sunbaenim! His drama 1st Ep is broadcasted!!ㅋㅋㅋ This pic is (taken during) the drama ads… Super Daddy fever

لی دونگ گون سونبه! اولین قسمت سریالش پخش شذه...این عکس رو در طول تبلیغش گرفتم.

 

 

2015.03.14

MR_KANGGUN: (Listening) too good songs after so long.. Great performance.. Thank u!!  

گوش دادن به یک آهنگ خوب بعد از مدت ها...اجرای عالی..ممنونم!

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:35---26 اسفند 1393
هانیه جان من کی مینیو تخریییییب!!!!!!!!!!!!!! کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!! همه میدونن دارم شوخی می کنم! ولی حتی اگه جدیم بود تخریبی نمی بینم! یعنی اینا حق ندارن به خاطر بویسا دوست*دختر داشته باشن؟ اونام آدمن حق زندگی دارن هرجوریم که خودشون میخوان این که خیلیم عادیه!
ای بابا من یه چیزی گفتم حالا... سل هیون از جولی بهتر نیست؟ اصلا پس ایشالا خودش با یکی دوست شه کلیم خوشبخت شه


مهسا19
ساعت0:25---25 اسفند 1393
بچه ها سل هیون ببرتش بهتره یا بچه خل بشه؟ گناه داره خب
تخریب نمی کنم ولی آدم خودخواه باید تنبیه بشه :| من میخوام آهنگاشو بشنوم... بعدم من بعضی وقتا یهو یه حس ضد مینی میاد سراغم! خیلی کم و زودگذره ها ولی یهو به اوج میرسه دیگه یه کارای حرص درار داره
پاسخ: نعععععععععع خیلی ممنون تنها باشه بهتره!


رز
ساعت19:36---24 اسفند 1393
سلام
مثل اینکه علاقه ات پوران جون به شین جدیه
مهسا جونم قربونت بشم سل هیون که پیش کش آنجلینا جولی هم بخواد من یکی نمی زارم مین رو ببره
پاسخ: سلام عزیزممم اره من جدی جدی شینو خیلی دوست دارم! والا....


هانیه
ساعت8:40---24 اسفند 1393
سل هیون بیاد سراغ مین!!!! تازه تو برنامه brave هم برادرشه نه شوهرش.خواهشا این بدبخت رو دیگه تخریب نکنید، خودش با اینهمه حمایت اعتماد به نفسش منفیه اگه تخریب شه دیگه...
یونگ اگه تخریب شه خدای اعتماد به نفسه، عین خیالشم نیست ولی مین نقطه مقابلشه
دقت کردم از وقتی بویسا رو موهاش حساس شدن دیگه اصلا عکس سلفی نمیذاره. دلم واسش سوخت
پاسخ: چرا عین خیالش هست ولی تو داره! به روی خودش نمیاره! و این بدتره!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت0:48---24 اسفند 1393
چیییییییییییی؟سل هیون بیاد مینی رو ببره جف پاهاشو قلم میکنم!
پاسخ: منم همراهیت میکنم!!!


مهسا19
ساعت0:13---24 اسفند 1393
سل هیون کجاست بیاد شوهرشو ورداره ببره از بیکاری هی برا ما پیشنهاد فیلم میده!
آهنگ نساختنش که از بی اعتماد به نفسیش نیست برا اینه که خسیسه :| خودش گفته دوس ندارم بقیه آهنگامو بشنون!!!! خب نده بهمون بهتر؛ آهنگای اوپا یونگ و هیون خیلی بهتره.... (آیکون زبون درازی)
ککک
پاسخ: جان؟؟؟ سل هیون بیاد مینی رو ببره؟ خیلی ممنون از این لطف ها نکن در حق پسرم! وا مهسا این فاز جدیده؟ چرا مینو تخریب میکنی!


رز
ساعت23:15---23 اسفند 1393
سلام پوران جونیم خسته نباشی
دلم واسه مینی میسوزه طفلی بچه این روزا شده مدیر تبلیغاتی اعلام برنامه دعوت به کنسرت
امیدوارم تنهایی یکم بهش فشار بیاره این آهنگ هایی رو که میسازه تنظیم کنه با یونگ یه دونه آهنگ به آلبوم های بعدی حداقل بی افزونی من آهنگ مینهیوک خیلی دوست دارم بچه با استعدادیه ولی ای کاش اعتماد به نفس اش رو ببره بالا
پاسخ:سلام عزیزممم ممنونم ^^ دقیقااا باید فقط اعتماد بنفس داشته باشه! شین خیلی بهتره! ولی مین نه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 23 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com