I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.14

cnbluegt: It’s getting warmer, rite? I wanna go surfing

هوا گرمتر میشه.درسته؟ من میخوام برم موج سوازی...

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت0:26---25 اسفند 1393
آره منم ندیده بودم!
بعله دیگه هیون همه جووووره باحاله ^ـــــــ^
پاسخ: بعله!


هانیه
ساعت8:48---24 اسفند 1393
لطفا با خانم باهم برین که ماهم بتونیم فیلمشو ببینیم. فکرشم نشاط آوره
پاسخ:))))))))


مهسا19
ساعت0:15---24 اسفند 1393
واااااااااااااااااااو قیافشو!!!!!!!!!!!!!
نمی دونم همینجوری متعجب بمونم یا بخندم!!!

باحاله ها! فک کردم تبلیغیه! اون موقعی که اینو گرفته انقد موهاش بلند بود (مایه دق من) بایدم اینجوری می بستشون!
پاسخ: منم کلی کیف کردم مخصوصا به اونکه رو صورتش برای افتاب سوختگی زده!!!! و اینکه کلی فکر کردم هیون چطور اون تخته رو میبره! دوبرابر خودش ارتفاع داره!!! من تاحالا تخته به این بزرگی ندیده بودم!


کوثر
ساعت23:34---23 اسفند 1393
چه باحال شده
پاسخ:خعـــــــلی!!!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت22:48---23 اسفند 1393
عین سرخپوستا شده! موج سواری باید ورزش باحالی باشه. دلم میخواد امتحان کنم
پاسخ: اخخخخخ گفتی!!!! منم شدیدا دلم میخواد امتحان کنم!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 23 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com