I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.14

JYHeffect89: ONE FINe DAy in OSAKA

کنسرت OFD در اوساکا

 

2015.03.15

JYHeffectOsaka!! Daebak!! Awww one f.i.n.e day is really daebak

اوساکا!!! عالیه!!! آآآآآ یه روز خوب واقعا عالیه!!!

 

 

2015.03.14

JYHeffect: Nu..nuna

 

 

2015.03.14

JYHeffect


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت21:57---2 فروردين 1394
واااا!!!!! پوران یعنی چی؟ یعنی حق ندارم حتی برادر خودمو ببوسم؟ یعنی اگه من یونگو ببوسم این حقو پیدا می کنی تو بری هیونو گاز بگیری؟ :|
بعدم "س.ی" نه س.ه! اونم بیخود کرده بخواد همچین کارایی بکنه!
پاسخ: والا! عاقا یونگ و هیون مال همه اس تقسیم عراضیش نکن!


مهسا19
ساعت23:35---26 اسفند 1393
کککک بابا تسلیم فقط می بوسمش سعی می کنم خودمو کنترل کنم گازش نگیرم قبوله؟
پاسخ: کوتاه نمیای نه؟ برم هیون رو گاز بگیم؟ اصلا نظرت راجع به گاز گرفتن س.ه از لپ هیون چیه؟


مهسا19
ساعت2:36---26 اسفند 1393
پورااااان یووونگ میخوام
پاسخ: بویس ها عزیز...اماده برای جنگ!!!!!


مهسا19
ساعت0:30---25 اسفند 1393
آره من همیشه یه حس دوستدار دیوونه ی درونی دارم که میخوام لپ اونایی که دوس دارم گاز بگیرم(نه همه البته بیشتر بچه ها و آدمای بامزه) بعدم اگه این حسو تاحالا درباره یونگ آشکار نکرده بودم ولی خیلی وقته دارمش!!!! یعنی از همون اول! اصلا درمورد اون 3تا اینجوری نیستم ولی یونگ وقتی اینجوری خوردنی میشه دلم میخواد گاااااازش بگیرم خب نمیشه که خوردش همین گاز بسه
پاسخ: خیییییییییلی پس خطرناکی! از یونگ فاصله بگیر! دست هاتو بزار بالا سرت!!! خودتو تسلیم کن....


کیارا
ساعت1:48---24 اسفند 1393
یا خداااا این آخریه چه عکسیه پسرممم قلبم وایسااااددد
من یه سوال دارم واقعا یونگ الان 26 سالشه (یا به قول خودشون 27)؟
چرا مسئولین پاسخگو نیستن خب؟؟؟؟
پاسخ: خخخخخ این کودکه درونه یونگه!!! خودش نیس :)))


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت0:43---24 اسفند 1393
مهسا جان من الان تو فاز یهویی دوست داشتن یونگم ها
گاز عایا؟
پاسخ: یه چیزی گفت! فردا پشیمون میشه!


آرامیس
ساعت0:22---24 اسفند 1393
خخخخ.یونگ خیلی کیوته یهو حس کردم خیلی دوسش دارم
پاسخ: این حس یهویی رو نگه دار لدفا!!!


مهسا19
ساعت0:19---24 اسفند 1393

اووووووووخی یونگیییی (دلم میخواد برم لپشو بکشم گازش بگیرم بعدم ببوسمش) :|
پاسخ: جااااان؟ غیرقابل پیش بینی شدی هاااا....برو اون ور ببینم ...تا دعوا نشده بین بویس ها



آرامیس و دارتانیان :|
ساعت22:44---23 اسفند 1393
خخخخخ.اگه ریشش درنیومده بود کودکستان ثبت نامش میکردیم. این در راستای تخریب نیستا!
پاسخ:ای یونگ بیچاره! از اینجا شانس نیاوردی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 23 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com