I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و عید همگی مبارک باشه...

امیدوارم سال خوبی رو کنار خانواده هاتون توام با سلامتی و موفقیت و شادی وامید داشته باشید!!!!

از همتون ممنونم که توی این مدت همراه من بودید و با بازدیدتون من رو توی این راه حمایت کردید.اگه  کم و کسری,پاسخ ندادن نظرات و درخواستی بود ببخشیدخجالتی

امیدوارم تا سال دیگه همین موقع که دارم این پست رو می نویسم شما در کنار cnblue و فن کلاب من مونده باشید.

سال نو مبارک!


نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت13:52---1 فروردين 1393
سلام ممنونم سال جدید شما هم مبارک باشه انشاالله وامیدوارم سال خوبی داشته باشی و برای همه ارزویه سربلندی میکنم

puran
ساعت13:03---1 فروردين 1393
sale no shoma ham mobarak
ishalla hamishe moafagh bashid


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 اسفند 1392برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com