I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر...

با نام و یاد خدا,اولن پست سال 93لبخند

قبلا عکسای این برنامه رو گذاشته بودم{آلبوم عکس16} و یه توضیح مختصری داده بودم.

کل برنامه حدود 90 دقیقه هست که توی دو پارت برای دانلود میذارم,این دانلود پارت اولشه.در ضمن زیرنویس انگلیس هم داره به خاطر همین تا الآن طول کشیده بود.

حجم:263mb

مدت زمان:00:43:52

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

minhi
ساعت16:19---29 آبان 1393
سلام
خسته نباشید
من خیلی دوست دارم این برنامهرو ببینم اما لینکش خرابه
میشه ازتوت بخوام لطف کنید و درستش کنید؟
ممنون
پاسخ:سلام....خواهش میکنم, حتما....فقط برید تو قسمت خرابی لینک ها گزارش بدید که بتونم یه تایم دقیق بهتون بگم!


ارام
ساعت16:55---15 مهر 1393
سلام..ببخشید این لنکش خرابه میشه لطفادرستش کنین(خواهش میکنم..ممنون..سایتتونم عالی..ممنوووووووون
پاسخ:ایشالا در اولین فرصت


ستاره
ساعت22:21---4 فروردين 1393
سلام ممنون ازاولین پست سال،ببخشید 1 سوال دارم،توی عکسا اثری از یونگهوا نیست،میخاستم بدونم کلا توی این برنامه نیست یاعکسش نیست؟اگه نیست دان نکنم.
پاسخ:عکسش نیست,توی برنامه گروهی همشون بازی کردن!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:CNBLUE 2014,CNBLUE runniing man ep 186,برنامه رانینگ من با حضور cnblue,قسمت 186 برنامه رانینگ من, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com