I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.18

حضور جونگ هیون و مینهوک در مراسم اکران فیلم "TWENTY" به عنوان مهمان های ویژه

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت22:34---2 فروردين 1394
آخه توروخدا تیپ هیونو ببین بعد مینو :| فاجعه ای بیش نیست! ازش تعریف کردم جوگیر شد!!!
پاسخ: خخخخ خونسرد باش عزیزم!!!!


نسترن
ساعت0:32---1 فروردين 1394
من هلاک تیپ منیهیوک شدم!
هیونم با این تیپش سنش کمتر میزنه! خوب شد موهاشو مشکی کرد!
پاسخ: بقولی خوش تیپ خوش تیپهاس :))


هانیه
ساعت23:25---28 اسفند 1393
مین موهاشو کوتاه کرده یا من توهم زدم؟؟ گرچه زیاد مهم نیست چون اگه اون نقش مدرسه ای رو قبول کنه اون موقع دیگه واقعا باید موهاشو کوتاه کنه. آخ جون
پاسخ: بطور پیچیده ای حس میکنم همونه! کوتاه نکرده!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت22:44---28 اسفند 1393
بی صبرانه منتظر فرش قرمز فیلمای خودشونم!
پاسخ:ما هم بی صبرانه منتظر قسمت بعدیم D:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 28 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com