I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.19

Yonghwa Apple Daily Interview

چند عکس از یونگ هوا برای مصاحبه با خبرگزاری هنگ کنگ با اسم Apple Daily


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت18:18---9 فروردين 1394
خب تو همون عكسا فك كردم پير شده ديگه!
پاسخ: :)))


سارا
ساعت16:12---2 فروردين 1394
تو اون عكساي سومي تا پنجمي...
اصلا خودمم نميدونم چرا...
دوستم گفت احتمالا عكاسش بد بوده!
اميدوارم همينطور باشه...
پاسخ: مشکلش چیه؟


نسترن
ساعت0:31---1 فروردين 1394
به به چه عکسایی!
تویکیشون رنگ لبش ی جوری بود انگار رژ آلبالویی زده! )
اون کفش بی جورابشم در موردش سخنی ندارم1 )
پاسخ:فکر کنم بخاطر نوره! البته گریم هم داره


سارا
ساعت18:59---29 اسفند 1393


به طرز غيرقابل باوري يه لحظه حس كردم يونگ يكم پير شده...ياااااا خدااااااااااا...همش بيست و پنج سالشه....من چرا اينطوري شدم؟؟؟؟؟
پاسخ: واقعا چرا این حس رو داشتی؟


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت23:59---28 اسفند 1393
یونگ هوا مراقب خودت باش.بچه ها دارن از تو معروف تر میشن ها! بجنب
پاسخ: جدی جدی هم مراقب باشهااا من کم کم دارم جاتو میدم به شین D:


هانیه
ساعت23:29---28 اسفند 1393
واقعا. همه عکسا سایه انداخته. من بهتر از اینا عکس میگیرم. این چه وضعشه آخه
پاسخ: عکاسش چینی بوده دیگه خخخخخخ


houra
ساعت22:47---28 اسفند 1393
سلام پوران جونم من بعد از يه خ نه تكوني سخت در خدمتتون هستم الان دارم از خستگي ميميرم ولي اومدم از پستاي قشنگ و عاليتون تشكر كنم ايشالا فردا براي تمام پستا نظر ميدم بازم خيلي خيلي ممنون
پاسخ: سلام عزیزممم ممنونم خدانکنه خانومی خسته نیاشی! همین که الان اومدی و نظر دادی کافیه عزیزم ^^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 28 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com